וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו באלוטלי: "אני יותר גבר מאשר פיטר פן"

חלוץ בעייתי שהתבגר, או עדיין ילד נצחי? מריו באלוטלי מתכונן לרבע הגמר: "לא צריך להוכיח כלום, לא לאנגלים ולא לאיטלקים"

מריו באלוטלי התעקש היום (שבת) שהוא "לא חייב דין וחשבון לאנגלים, לאיטלקים או לאף אחד אחר". באלוטלי, שמשחק בפרמיירליג ויפגוש במדי איטליה את חבריו האנגלים, רואיין לקראת המפגש המסקרן בין שתי הנבחרות ברבע הגמר, והמשיך לספק לעיתונאים ציטוטים מעניינים.

"האם אני ארגיז אתכם או אבדר אתכם?", אמר באלוטלי, "זה תלוי. כמו כולם, אני אתן את כולי במשחק, ואני לא יכול לשלוט אם זה יבדר אתכם או יכעיס אתכם".

באלוטלי ממשיך להיות שנוי במחלוקת, וגם אחרי השער המצוין שלו מול אירלנד, הוא לא חגג, ונראה עצבני, והמשיך את הטורניר הלא יציב שלו, כמו כל הקריירה שלו. במסיבת העיתונאים הוא נשאל מי הוא באלוטלי האמיתי: הסקורר הכישרוני, או הילד הבעייתי.

"מריו, האדם, לא צריך להוכיח שום דבר לאנגלים, לאיטלקים או לאף אחד אחר", הוא אמר, "היה לי חשוב לכבוש, כי לפני כן לא כבשתי כמה משחקים, אבל אני לא חושב שהיה לי איזה מחסום. האם אחגוג אם אכבוש מול אנגליה? קודם שאכבוש, אחרי זה נראה".

באלוטלי נשאל האם הוא פיטר פן, הילד שלא מתבגר, או שמא הוא הופך לגבר, כמו שטען דניאלה דה רוסי. "אלו מטאפורות שמנסות לתאר אותי כאדם, לא כשחקן", אמר החלוץ, "אני חושב שאני גבר, אבל אני לא צריך להגיד את זה. פיטטר פן זה מצחיק, ואני מניח שאני יכול להיות כמוהו לפעמים, כי בהתנהגות שלי אני די חופשי, אבל ללא ספק אני מרגיש יותר גבר מאשר פיטר פן".

באלוטלי הוסיף ש"ביקורת תמיד חיזקה אותי. מי שמשחק 60 דקות או 90 דקות, עושה טעויות. החולצה של הנבחרת תמיד הניעה אותי, מאז שהייתי ילד. מעולם לא היו לי בעיות בסגל הלאומי. הרבה עיתונאים כותבים עליי שטויות, אבל הייתי בסדר. הבעיה היחידה היא שלא הבקעתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully