וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארנו קלמון מונה לקפטן נבחרת הדייויס של צרפת

הטניסאי שפרש לאחר שהפסיד בסיבוב המוקדמות הראשון בווימבלדון, יחליף את פורז'ה ואמר: "חולם לזכות בגביע"

הפתעה גדולה בצרפת. טניסאי העבר בן ה-34 ארנו קלמון, שפרש לאחר ההפסד לקני דה שפר בסיבוב המוקדמות הראשון בווימבלדון כמדורג ה-142 בעולם, מונה לקפטן נבחרת הדייויס של המדינה. קלמון יחליף בתפקיד את הקפטן המיתולוגי גי פורז'ה, שעזב באפריל אחרי 14 שנים בתפקיד.

איגוד הטניס הצרפתי מסר בתגובה שהוא גאה מאוד שטניסאי כל כך פופולארי הסכים להצעה שלו, בעוד קלמון עצמו אמר: "זה אתגר מרגש מאוד ומקור לגאווה גדולה בשבילי לעבוד עם הטניסאים ועם האיגוד הצרפתי. המטרה שלי היא לזכות בגביע דייויס, מה שצרפת לא עשתה מאז 2001". כזכור, השנה הפסידה צרפת לארצות הברית ברבע הגמר.

קלמון, 34, רשם את הופעת הבכורה שלו בגביע דייויס בשנת 2000 ושיחק ב-18 התמודדויות במשך 10 שנים. ההופעה האחרונה שלו הייתה בהפסד של צרפת לסרביה, בגמר 2010 בבלגרד. בסך הכל, קלמון סיים את הקריירה שלו בגביע דייויס עם מאזן של 20 ניצחונות לעומת 11 הפסדים, שמחולקים ל-9:12 ביחידים ו-2:8 בזוגות.

קלמון זכור מהשנים האחרונות בעיקר כשחקן זוגות לאחר שזכה בווימבלדון ב-2007 והגיע לגמר באליפות אוסטרליה ב-2008 ביחד עם בן ארצו מיכאל לודרה, אבל הוא גם היה שחקן יחידים מצוין. קלמון, שהיה בעברו שחקן טופ 10, הגיע לגמר אליפות אוסטרליה הפתוחה ב-2001 ולרבע הגמר באליפות ארצות הברית הפתוחה ובווימבלדון. הצרפתי סיים את הקריירה עם ארבעה תארי יחידים ו-12 תארי זוגות.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully