וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו רויס: "אנחנו טובים מאנגליה, הכל תלוי בנו ביורו הזה"

קשר גרמניה מאושר מההופעה ברבע הגמר ומוכן לחצי מול אנגליה או איטליה. שרלה: "נבוא לשחק את הכדורגל שלנו"

יממה לאחר שפתחו לראשונה בהרכב הנבחרת ביורו 2012 והיו חלק מהניצחון 2:4 על יוון, הגיעו היום (שבת) שני שחקני נבחרת גרמניה מרקו רויס ואנדרה שרלה למסיבת עיתונאים מחוייכים במיוחד.

כזכור, יואכים לב הכניס את השניים להרכב במקום תומאס מולר ולוקאס פודולסקי, כשבנוסף שיבץ את מירוסלב קלוזה בשפיץ במקום מריו גומז. השינוי עבד לא רע ללב, כשחוץ מהניצחון קלוזה ורויס גם כבשו. אגב, גרמניה שברה אמש שיא עולמי עם הניצחון ה-15 ברציפות שלה במשחקים רשמיים (במשחק על המקום השלישי במונדיאל 2010, 10 במוקדמות היורו ו-4 מתחילת הטורניר).

"אני מרגיש טוב מאוד, רציתי לעזור לנבחרת והרגשתי שהייתי פעיל מהרגע הראשון במשחק, אנחנו שמחים מאוד שעלינו לחצי הגמר", אמר רולס רויס והסביר: "יש בסגל 23 שחקנים ברמה עולמית גבוהה במיוחד, אנחנו נבחרת חזקה מאוד, שמרגישה מחוברת על המגרש ומחוצה לו. באופן אישי, גם אחרי המשחק אתמול, אני לא מרגיש מסופק, אני עובד קשה ורוצה לשחק יותר טוב".

כשנשאל איזו יריבה הוא מעדיף בחצי הגמר (אנגליה או איטליה) ענה רויס: "היריבה לא משנה לי. אנחנו מסתכלים רק על עצמנו ורוצים להציג את הכדורגל הכי טוב ביורו. אנגליה השתפרה מאוד לאורך הטורניר ו-ווין רוני נכנס אליו טוב והוא שחקן מדהים, אבל אנחנו טובים יותר כנבחרת וכבודדים והכל תלוי בנו באליפות הזו". בשלב מסוים נשאל רויס על התסרוקת שלו והאם הוא חיקה את מריו גומז ואמר: "אני מנסה להוציא את המיטב מהשיער שלי, כולנו יודעים שלמריו יש תסרוקת יפה מאוד, אבל היא יפה משלי".

שרלה עצמו התייחס לניצחון על יוון ואמר: "הראינו מההתחלה שאנחנו טובים יותר והגיע לנו לנצח 2:4. עכשיו אני מצפה כבר בכיליון עיניים לחצי הגמר". קשר/חלוץ לברקוזן בן ה-21 התייחס לשינוי בהרכב ואמר: "המאמנים רצו לבצע שינוי והתאמות לנוכח היריבה. אני שמח שלא הייתה ירידה ביכולת לעומת אלו ששיחקו בשלושת המשחקים של שלב הבתים".

על היריבה בחצי הגמר אמר שרלה: "לא משנה מי תהיה היריבה, נבוא לשחק את הכדורגל שלנו, מגוון מבחינה התקפית אבל גם חזק הגנתית. אנגליה משחקת מצוין מבחינה הגנתית ולאיטליה יש התקפה מפתיעה וטובה, שתי הנבחרות הללו משחקות טוב עד כה בטורניר".

נבחרת גרמניה בוואלה! יורו 2012

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully