וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד פרר זכה בטורניר דן בוש, אנדי רודיק באיסטבורן

הספרדי בן ה-30 ניצח 3:6, 4:6 את פצשנר וזכה בתואר ה-15 בקריירה שלו. פטרובה זכתה בנשים. פאשק זכתה באיסטבורן

המדורג שישי בעולם דויד פרר זכה היום (שבת) בתואר הרביעי שלו מתחילת השנה, בטורניר דן בוש מסבב ה-250 של ה-ATP כשניצח 3:6, 4:6 את פיליפ פצשנר הגרמני, המדורג במקום ה-145 בעולם. בכך, הצליח הספרדי בן ה-30 לאזן את מאזן הניצחונות לעומת הפסדים במשחקי גמר בקריירה שלו ל-15:15, כמה סמלי. לפרר, אגב, זהו תואר שני בדן בוש לאחר שזכה גם ב-2008, והוא מוביל את הסבב מתחילת השנה עם 43 ניצחונות וזכייה באוקלנד, בואנוס איירס, אקפולקו ועכשיו דן בוש.

ללמרות ההפסד, מבחינת פצשנר, שהופיע בגמר השלישי בקריירה שלו וחיפש תואר ראשון אחרי ארבע שנים, מדובר בטורניר חלומי לאחר שהפסיד בכל שבעת המשחקים האחרונים שלו לפני הטורניר והוא מחזיק במאזן 10:3 מתחילת 2012. הגרמני הוותיק יקפוץ לסביבות המקום ה-100 בעולם והודיע שיתרום סכום ניכר מהזכייה לארגון יוניצף.

"אני שמח מאוד", אמר פרר, "זכיתי כבר בשני תארים כאן. זה מיוחד מאוד בשבילי כיוון שהדשא הוא אולי המשטח הכי גרוע שלי. המשחק שלי מותאם יותר למשטח קשה או חימר. היום היה משחק קשה, המפתח היה הסרב שלי. הגשתי טוב מאוד לאורך כל המגרש. שיחקתי את המשחק הכי טוב שלי בשבוע האחרון, הייתי עקבי יותר מבכל שאר המשחקים שלי".

חוץ מפרר, גם לאנדי רודיק היה שבוע מוצלח במיוחד. אחרי חודשים לא פשוטים בקריירה שלו, הצליח האמריקני בן ה-29 לזכות בתואר ה-31 שלו והראשון מתחילת השנה ועשה את זה על הדשא באיסטבורן. המדורג 33 בעולם ניצח בלי הרבה מאמץ 3:6, 2:6 את אנדראס ספי האיטלקי, המדורג במקום ה-26 בעולם. רודיק נזקק לשעה ו-12 דקות בלבד על מנת להשלים את הזכייה בתואר, במשחק בו השיג חמישה אייסים בלבד. האם האמריקני יצליח להגיע רחוק גם בווימבלדון?

דויד פרר טניסאי ספרדי. AP
תואר 15 בקריירה. פרר/AP

נשים

בינתיים, בטורניר הנשים שנערך במקביל הצליחה לזכות נדיה פטרובה הרוסיה המדורגת במקום ה-23 בעולם. פטרובה ניצחה 4:6, 3:6 את אורסולה רדוואנסקה, אחותה הצעירה של אגניישקה רדוואנסקה, המדורגת במקום ה-64 בעולם בגמר הראשון שלה בטורניר WTA. לרוסיה בת ה-30 זהו תואר מספר 11 בקריירה שלה, בעוד הפולניה בת ה-21, שזכתה בעבר בווימבלדון לגילאי נוער, תנסה להמשיך בקו השיפור בו היא נמצאת לאחרונה גם באול אינגלנד קלאב.

בטורניר איסטבורן לנשים נרשמה הפתעה כשטמירה פאשק, המדורגת במקום ה-59 בעולם, הצליחה לחזור מפיגור מערכה ל-7:5, 3:6, 5:7 מול אנג'ליק קרבר הגרמניה, המדורגת במקום השמיני בעולם. פאשק האוסטרית זכתה בתואר השלישי בקריירה שלה וראשון ב-2012. קרבר, שהגיעה לרבע הגמר ברולאן גארוס, תקווה ללכת רחוק גם בווימבלדון.

טניס בוואלה! ספורט

טמירה פאשק טניסאית אוסטרית. Mike Hewitt, GettyImages
ניצחון מפתיע. פאשק/GettyImages, Mike Hewitt

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully