וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה מאושרים: אף אוהד לא נעצר ביורו

חוליגנים? לא באוקראינה. הרשויות האנגליות גאות: "עבדנו מאוד קשה בשביל התוצאות הללו". רק שהמאזן לא ישבר ביום א'

רויטרס

עריכה: מיכאל ברגמן

לזה המארגנים של טורנירים גדולים וכוחות הביטחון המקומיים לא ממש רגילים: מאז פתיחת יורו 2012 לפני שבועיים, לא נעצר אפילו אוהד אחד של נבחרת אנגליה. באוקראינה ובלונדון גם כן, מקווים שלקראת המשחק של נבחרת שלושת האריות נגד איטליה ברבע הגמר מחר (ראשון) בקייב, המאזן המושלם יישמר.

האוהדים של נבחרת אנגליה הגיעו לטורניר הנוכחי בכמויות חסרות תקדים מבחינה שלילית מבחינתם, בעיקר בגלל המחירים הגבוהים באוקראינה והחששות מהשהות במדינה המזרח אירופאית. אלפים בודדים ליוו את הנבחרת בשלב הבתים ונראה שיש לכך השפעה מכריעה על כמות העצורים הבלתי קיימת, אך למשחק נגד איטליה כבר צפויים להגיע לפחות 6,000 אוהדים אנגלים.

"אני גאה להגיד שאף אוהד אנגלי לא נעצר במהלך הטורניר. עבדנו מאוד קשה כדי שזה יקרה", אמר האחראי על הביטחון בכל הנוגע ליורו 2012 מטעם משטרת בריטניה, אנדי הולט, "אנחנו עובדים בתיאום על הרשויות באוקראינה ועם אופ"א כדי אפילו לשפר את נושא השיטור, אבל לא היו בעיות עד עכשיו".

ההתאחדות האנגלית דווקא נקנסה ב-5,000 יורו בגלל ניסיון של כמה אוהדים לפרוץ לכר הדשא במשחק הדרמטי נגד שבדיה (2:3), אבל הולט אמר בעניין הזה: "אופ"א קנסה את ההתאחדות האנגלית על התנהגות האוהדים במשחק נגד שבדיה, אבל זה דבר שקרה בתוך תחומי האצטדיון. בחוץ לא נרשמו כל תקריות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully