וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' אליפות אירופה: הונגריה הביסה את ישראל 46:64

אחרי ההפסד לבלארוס רשמה ישראל הפסד שני רצוף כשהובסה בבית 64:46 בידי הונגריה והתרחקה מאוד מאליפות אירופה

קובי אליהו

צפו בתקציר המשחק באדיבות רשות השידור
http://www.iba.org.il
עריכת וידאו: יותם בן דוד

לאחר שרשמה ההפסד לנבחרת בלארוס מוקדם יותר השבוע, נחלה הערב (שבת) ישראל הפסד נוסף, כשהובסה בידי נבחרת הונגריה 64:46. שחקניותיו של רבי היו רחוקות מאוד מלהזכיר את היכולת שאפיינה אותן בניצחון על אוקראנה או בהפסד לבלארוס, ופשוט לא הצליחו להתמודד עם ההונגריות שעשו ככל העולה על רוחן. בעקבות ההפסד הערב של אוקראינה לבלארוס (55:51), נראה שישראל התרחקה מאוד מהאפשרות לסיים באחד משני המקומות הראשונים בבית, והיא תהיה חייבת להשיג עתה ניצחונות חוץ- גם באוקראינה וגם בהונגריה, בהמשך הקמפיין, כשגם זה עשוי לא להספיק.

בישראל קיוו לעוד הצגה של שי דורון, שהיתה המצטיינת עד כה במוקדמות עם ממוצע של 22 נקודות ו-4.5 אסיסטים, אבל הכוכבת הישראלית כלל לא הופיעה במחצית הראשונה. ישראל נתקעה במשך דקות ארוכות ללא נקודות, ואל המחצית הגיעה עם 14 נקודות בלבד (!), כשהן מאפשרות להונגריה לעלות ליתרון 24. גם ההמשך לא בישר טובות עבור הישראליות, שהמשיכו לאבד ולהחמיץ הזדמנויות טובות, ובו זמנית לא הצליחו לעצור את אלכסנדרה קוויגלי, שהתעללה בהגנה של המארחות ומנעה כל ניסיון קאמבק של ישראל. עתה יצטרך רבי להרים את שחקניותיות ולהחזיר להן את הביטחון, במטרה לנסות ולחזור לעצמן, לקראת המשך הקמפיין, בהחלט משימה לא פשוטה.

מהלך המשחק

לירון כהן פתחה טוב עם ארבע נקודות רצופות, אבל סימון הגיבה עם ארבע משלה ושמרה את היתרון בצד ההונגרי. דורון גם היא מצאה נקודות ראשונות, אבל מהצד השני, קוויגלי היתה פשוט בלתי ניתנת לעצירה, והטיסה את הונגריה ליתרון 9:19. הקיפאון ההתקפי של הנבחרת נמשך גם ברבע השני, כשהשחקניות של אלי רבי פשוט לא מצאו את הטבעת, ונותרו ללא נקודה במשך יותר משבע דקות רצופות, בעוד הונגריה ברחה ליתרון 14. לויצקי סוף סוף הצליחה לספק לישראל נקודות עם סל ועבירה, אבל ההגנה בלבן פשוט לא תפקדה, קוויגלי הפגיזה עוד שלשה והיתרון ההונגרי עמד על 14:38 במחצית.

הנבחרת של רבי קיוותה שתוכל לחזור בפתיחת הרבע השלישי, אבל דורון המשיכה להחטיא, המתפרצות לא הניבו דבר, ורק נקודות של אברמזון הורידו ל-40:20. הורטי המשיכה את המומנטום הנהדר של האורחות, ועם ארבע נקודות רצופות הורידה את הונגריה ביתרון מוחץ של 31:54 בסיום הרבע השלישי. ברבע האחרון ניסתה ישראל להקטין מעט את הפער מתוך מחשבה על המשחק שייערך בהונגריה, כשכהן סוף סוף רושמת סל ועבירה, אבל השלשות של ישראל המשיכו ללכת החוצה, וסימון עצרה את המעט מומנטום בלבן עם נקודות מצויינות. כהן הצליחה להוריד את ישראל מ-20 ההפרש עם נקודות מהקו בסיום, אך נראה שזה כבר לא ממש ישנה הרבה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

סטטיסטיקה

קלעו להונגריה: אלכסנדרה קוויגלי 15 (6 מ-16 מהשדה), דורה הורטי 14 ו-9 ריבאונדים, קטלין הונטי 11, סופיה סימון ונורה נאגי-בוד'צסו 8 נקודות כל אחת, אנה ויידה 6, קריסטינה רקסני 2.

קלעו לישראל: לירון כהן 13 (0 מ-5 לשלוש) ו-5 אסיסטים, קטיה לויצקי 10, שי דורון (2 מ-9 מהשדה), ג'ני פליישר וקטיה אברמזון 7 נקודות כל אחת, נועה גנור 2. אלוהים, קולודני, אורן ולוי שיחקו ולא קלעו.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully