וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: מור דהן מצטרף לאימונים

22.6.2012 / 10:00

הבלם ששיחק בעונה שעברה בבת ים ינסה להרשים את בנין, שמודאג מפציעת בן הרוש. בקבוצה לא ימתינו זמן רב לאבידור

במכבי נתניה הביעו קורת רוח מהעובדה כי הצליחו לסגור את הפערים עם יוסי שבחון ולהחתימו על חוזה לשנתיים, למרות שהמגעים כבר נראו בדרך לפיצוץ. גורם במועדון אמר: "אנחנו יודעים שיש כאלה שמפקפקים בהחתמה ולא בטוחים שהיא נכונה, אבל מי שמסתכל על המספרים של שיחון רואה שאיפה שנתנו לו לשחק הוא היה אחד משחקני הקישור היעילים בארץ בכל הקשור למספרים, מה גם שהוא מתאים לקונוטציה של שילוב בין צעירים לוותיקים". שבחון ערך הבוקר (שישי) את אימון הבכורה של בקבוצה.

מי שעוד הצטרף היום לאימוני הקבוצה הוא הבלם מור דהן בן ה-23. דהן עבר בגיל נוער למכבי חיפה ולאחר מכן שיחק במכבי אחי נצרת, הפועל אשקלון, הפועל רמת גן ועירוני בת ים בעונה שעברה. הוא הומלץ למאמן טל בנין ולאחר מספר ימי התרשמות יחליט המאמן האם לצרף אותו לקראת העונה הבאה. דהן מצטרף לאימונים בשל הפציעה של עומרי בן הרוש והעובדה שייעדר לפחות בחודש וחצי הקרוב.

בנוגע ליובל אבידור, למרות הידיעות על כך שהשחקן קרוב להפועל חיפה, במועדון לא מתרגשים ועדיין משוכנעים כי אבידור יחליט לחתום במועדון, אך מוכנים גם לאפשרות של תשובה שלילית: "אנחנו מעריכים שפיראס מוגרבי ייתן תשובה חיובית כבר בתחילת השבוע הבא. אם אבידור לא ייתן תשובה כזאת עד אז, לא בטוח שנמתין מעבר".

יוסי שבחון סיכם במכבי נתניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
חוזר לצהוב. שבחון באימון מכבי נתניה/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully