וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי שבחון סיכם את תנאיו במכבי נתניה

תפנית נוספת בעלילה: לאחר חשיבה מחודשת, הגיעו הנהלת הקבוצה והשחקן להסדר. יצטרף לאימונים כבר ביום שישי

תפנית נוספת בעלילת יוסי שבחון ומכבי נתניה. אחרי שכבר סיכם בקבוצה וחזר בו, הגיע היום אחר הצהריים (חמישי) הגיע הקשר הוותיק לסיכום בקבוצה של טל בנין, והפעם נראה שזה גם סופי. לאחר חשיבה מחודשת, הגיעו הנהלת הקבוצה והשחקן להסדר לשביעות רצון שני הצדדים והשחקן יצטרף מחר לאימוני הקבוצה.

כזכור, מוקדם יותר הודיעה מכבי נתניה רשמית כי היא יורדת מצירופו של יוסי שבחון, לטענת המועדון בשל דרישות חדשות שהציב השחקן. "המשא ומתן עלה על שרטון לאחר שהשחקן דרש תוספת של 25 אחוז מעבר להבנות שהושגו אתמול בערב. בנסיבות שנוצרו, החליט המועדון לוותר על שירותיו", לשון ההודעה הרשמית של נתניה.

כזכור, בתום פגישה בשעות הערב, הגיעו אתמול הצדדים להבנות על על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת בשכר של כ-80 אלף דולר לעונה. שבחון ביקש יממה להודיע לנתניה סופית על ההחלטה שהוא חיכה לתשובה גם מקבוצה בקפריסין, והיום כאמור המגעים פוצצו.

בנתניה היו משוכנעים אתמול בערב שבמידה ושבחון לא יקבל תשובה חיובית מקפריסין עד הבוקר הוא יחתום בקבוצה, אך הבוקר טענו במועדון כי השחקן הגיע עם דרישות חדשות וכמו כן דיבר על הצעות טובות יותר להן זכה מקבוצות בארץ ולכן הוא מעדיף להמתין מספר ימים ולבחון הצעות נוספות מהארץ ומחו"ל.

בשביל בנין מדובר בשחקן חיזוק שישי לאחר לואיג'י צ'נאמו, דרגאן צ'ראן, עלי חטיב, אורי שטרית ועומר פרץ וממשיך לחפש גם בלם וחלוץ.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully