וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "בית"ר יצאה ממצבים קשים יותר. נצא מחוזקים"

21.6.2012 / 20:02

בית"ר ירושלים החלה באימונים לא רשמיים. המאמן כינס את השחקנים לאסיפה ושידר אופטימיות: "בסוף ימצאו פתרונות"

בית"ר ירושלים החלה היום (חמישי) את אימוניה באופן לא רשמי, כאשר ביום שלישי יתקיים האימון הרשמי הראשון. המאמן אלי כהן דרש משחקניו להגיע לאימונים בחדר כושר, כאשר אחת מהמטרות שלו הייתה לכנס אותם.

באסיפה כהן ניסה לחזק את השחקנים לאור המצב הקשה של המועדון ואמר להם: "אל תשכחו שעם כל הבעיות הקשות, זו עדיין בית"ר ירושלים - מועדון ענק שתמיד ידע לצאת ממצבים קשים. בית"ר הייתה במצבים הרבה יותר קשים מהמצב הנוכחי. זה מועדון עם כוח ובסוף דברים מסתדרים ומוצאים פתרונות. תהיו חזקים ונצא מהתקופה הזאת מחוזקים יותר".

יש לציין כי כבר נמצא מימון לקיום מחנה האימונים בחו"ל, אליו תצא הקבוצה לקראת סוף חודש יולי. כהן מקווה שעד אז יתבהרו העניינים הכספיים בכדי שהוא יוכל להנחית מספר זרים להתרשמות. כל השחקנים שהוזמנו, נכחו באימון, כולל דריו פרננדז שבתחילה במועדון לא הצליחו להשיגו, אך התייצב היום כרגיל.

מבחינת אי הבהירות הפיננסית, היו"ר איציק קורנפיין ממשיך במאמצים לגייס אנשי עסקים חדשים שיוכלו לסייע למועדון הן באפיקים של קבוצות ניהול שונות או ברמה של תרומות, ספונסרים וחסויות. גם בבית"ר וגם בבקרת התקציבים משוכנעים כי הסיכויים שהקבוצה תגיע להקפאת הליכים קלושה.

דיווח: שקבורץ וגלאבינה הקרואטים בדרך לבית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully