וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס בוש: "אנחנו חושבים על האליפות בכל יום"

כריס בוש ומיאמי רוצים 1:4 על הת'אנדר (4:00, ערוץ 5 ו-HD). לברון: "הם חייבים לנצח, אבל גם אנחנו. זה כמו משחק 7"

עם יתרון 1:3 על פני אוקלהומה סיטי ת'אנדר וכשהם במרחק 48 דקות מאליפות, מיאמי היט ושחקניה יעלו הלילה לפרקט באמריקן איירליינס ארינה (4:00, ערוץ 5 וערוץ 5 HD) עם מטרה אחת: לגמור את הסיפור ולהתחיל בחגיגות.

"אנחנו חושבים על זה בכל יום. אנחנו יודעים מה עומד על הפרק", אמר בוש, ששכח מזמן את אותה פציעה במשחק נגד אינדיאנה, שבמשך לא מעט רגעים נראתה ככזו שתגמור לו את העונה, "אנחנו יודעים שזה משחק הבית האחרון שלנו ואנחנו קבוצת בית טובה. יש לנו הזדמנות ואסור לנו לתת לה לחמוק".

ההיט ניצחו כבר בשלושה משחקים בסדרה, אבל כל השלושה הסתיימו בצורה צמודה ובהפרש כולל של 16 נקודות. "זה לא הרודאו הראשון שלנו. אנחנו מבינים שאנחנו במרחק ניצחון מאליפות ושהם יבואו עם הרבה מאוד אנרגיה כדי למנוע את זה מאיתנו, כך שאנחנו לא יכולים להיות רגועים", אמר אודוניס האסלם, "כבר הייתי בצד השני ואני יודע איך הת'אנדר יגיעו למשחק. זה הולך להיות ענק".

ההיט אמנם ניצחו באוקלהומה סיטי, אבל מכירים היטב את המאזן של הביתי של הת'אנדר בפלייאוף: 1:9. הפסד היום ישלח את הסדרה בחזרה מערבה ומזה במיאמי מקווים להימנע. "משחק 5 הוא בעצם משחק 7 מבחינתנו", אמר לברון ג'יימס, שהכריז שהוא מרגיש הרבה יותר טוב אחרי הפציעה במשחק הקודם, "זה משחק שהם חייבים לנצח, אבל זה משחק שגם אנחנו חייבים לנצח. בתוך מי שמוביל את הקבוצה, זו גם הדרך בה אני אגש למשחק".

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully