וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: ג'וש דאנקן סיכם

21.6.2012 / 15:45

בצל חוסר הוודאות והחשש לחייו של הבעלים אגייאר, האדומים עומדים לצרף רכש ראשון, הפורוורד המצוין של מכבי אשדוד

בצל חוסר הוודאות והדאגה הרבה לגבי גורלו של הבעלים גומא אגייאר, בהפועל ירושלים מנסים להתעשת ולהתעסק גם בפן המקצועי. לוואלה! ספורט נודע כי הקבוצה סיכמה עם זר ראשון לעונה הבאה: הפורוורד ג'וש דאנקן (26, 2.03), ששיחק בשנתיים האחרונות במכבי אשדוד.

בעונה שעברה העמיד דאנקן ממוצעים של 17.4 נקודות, 8.6 ריבאונדים ו-2 אסיסטים ב- 33 דקות משחק בעונה הסדירה. כשבשלב הפלייאוף הוא הציג ממוצעים של 11.8 נקודות, 6.7 ריבאונדים ו-1.3 אסיסטים למשחק. הפאוור פורוורד, בוגר אוניברסיטת אקסבייר, החל את הקריירה המקצוענית בפו אורטז הצרפתית, משם עבר לליאז' הבלגית, שם שיתף פעולה עם אדריאן בנקס.

כאמור, ההחתמה הצפויה של דאנקן תהיה הראשונה של ירושלים בקיץ, ומגיעה על רקע הכאוס המוחלט השורר בהנהלת הקבוצה. כזכור, הקבוצה קיבלה אתמול (רביעי) "ווילד-קארד" (כרטיס חופשי) מהנהלת היורוליג ותשחק בעונה הבאה ביורוקאפ. זאת למרות שזו סיימה את העונה הסדירה במקום הרביעי והודחה ברבע גמר הפלייאוף. ירושלים תמלא את מקומה של מכבי אשדוד שוויתרה על הכרטיס.

אגב, בניגוד לפרסומים השונים, לא היתה היום ישיבת דירקטוריון של הפועל ירושלים. וועדת האיתור, שהיא אופציה אותה שוקלים אנשי אגאייר להפעיל, עדיין לא הוקמה. גורמים בירושלים הביעו היום תדהמה על הפרסומים לפיהם נערכה הישיבה ואמרו: "זו חוסר רגישות בזמן כזה, כשכולם דואגים לגורלו של גומא אגייאר ומייחלים שישוב בריא ושלם".

עמותת הפועל ירושלים הוציאה הערב ידיעה בה נכתב: "אנו מקווים לסיום טוב של פרשת היעלמותו של גומא אגייאר. חברי העמותה לקידום הכדורסל בישראל (הפועל מגדל ירושלים) שמעו בדאגה את הדיווחים המגיעים מארה"ב בדבר היעלמותו של גומא אגייאר, בים הסוער. אנו מקווים שפרשיית ההיעלמות של גומא תיפתר על הצד בטוב ביותר וגומא ישוב אלינו בריא ושלם. מהעולה מהתקשורת, אשר ממנה אנו ניזונים בעיקר, אנו מבינים שיש מקום לדאגה ולחשש, אך עד לבירור העובדות אנו מעדיפים את התקווה להימצאותו על פני האפשרויות האחרות".

דני כהן נציג הוועד המנהל, הוסיף: "עמותת הכדורסל מקווה לסיום טוב של פרשת ההיעלמות של גומא אגייאר, בים הסוער. גומא הוא אדם יקר ואהוב, אשר ביקש לתרום לספורט בכלל ולהפועל ירושלים ולעיר ירושלים בפרט".

נמשכים החיפושים אחר גומא אגייאר בפלורידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully