וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה במו"מ מתקדם עם סטו דאגלס

21.6.2012 / 15:16

בראד גרינברג קרוב להשלים את הקו האחורי שלו עם הגארד היהודי של מישיגן, שיצטרף לסטול וככל הנראה גם לסקוורר

בעוד רוב קבוצות ליגת העל עוסקות בימים אלה במלחמות הישרדות, מי שממשיכה לבנות את הסגל בקצב היא מכבי חיפה. לוואלה! ספורט נודע כי הקבוצה מנהלת מגעים מתקדמים עם הגארד היהודי-אמריקאי סטו דאגלס, בוגר אוניברסיטת מישיגן מהשנה. דאגלס צפוי להצטרף לפול סטול שכבר חתם בשורות הירוקים, וליחזקאל סקוורר שהגיע להבנות וצפוי לחתום גם כן בכרמל.

דאגלס (22, 1.90) הוא יליד אינדיאנפוליס שגויס לאוניברסיטת מישיגן היוקרתית בשנת 2008 ושיחק את כל עונותיו במדיה הוולברינס. אחרי שנתיים בהן עלה מהספסל, תפס הגארד היהודי את מקומו כשחקן חמישייה ובעונה החולפת רשם את מספריו הטובים בקריירה – 7.5 נקודות, 2.6 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים בממוצע למשחק. מי שמכיר את דאגלס מקרוב הוא מאמנה החדש של הקבוצה, בראד גרינברג, מאחר והשחקן צפוי להיות חלק מנבחרת ארצות הברית למכבייה, אותה מאמן אחיו.

בגזרת הזרים מנהלת חיפה מגעים מתקדמים עם בראיינט דאנסטון מהפועל חולון אך השחקן מעדיף בשלב זה לנסות את מזלו בליגת הקיץ בלאס וגאס במדי ברוקלין נטס. במידה ולא יצליח להתקבל למחנה הסופי של הקבוצה, צפוי דאנסטון להצטרף לירוקים. מלבד פול סטול, חתומים בקבוצה עד כה עידו קוז'יקרו ודונטה סמית'.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully