וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ערן זהבי מתקרב לקייבו

21.6.2012 / 14:54

באיטליה מדווחים כי עסקת החליפין במסגרתה יעבור בראדלי לפאלרמו נמצאת בשלבים מתקדמים. הישראלי יגיע בהשאלה

עסקת החליפין בין פאלרמו לקייבו, במסגרתה אמור להיות כלול גם ערן זהבי, תופסת תאוצה. על פי דיווחים באיטליה הבוקר (חמישי), המכשולים האחרונים הוסרו והעסקה, במסגרתה יעבור מייקל בראדלי לפאלרמו תמורת יסמין קורטיץ' הסלובני וזהבי קורמת עור וגידים. באיטליה מדווחים כי המגעים נמצאים כעת בשלב מתקדם מאוד.

שחקן המפתח בעסקה הוא קורטיץ', הקשר בן ה-23 שהושאל אשתקד מפאלרמו לווארזה מהליגה השנייה. לאחרונה הייתה אופציה לרכישת הסלובני, אך פאלרמו הודיעה הבוקר כי הקצוות נסגרו והשחקן חוזר לשירותיה. כעת, על פי כל ההערכות, יוכלו במועדון להעביר את כרטיסו של קורטיץ' לקייבו, יחד עם זהבי שצפוי להיות מושאל לעונה וכשלושה מיליון יורו על מנת להשלים את רכישת קשר נבחרת ארצות הברית בן ה-25. ייתכן וגם איגור בודאן יעשה את הדרך מסיצילה לקייבו.

זהבי ביקש מנשיא פאלרמו מאוריציו זמפאריני לצאת לשנת השאלה על מנת שיוכל לקבל דקות משחק משמעותיות ולשחק בקביעות. קייבו, שסיימה אשתקד במקום ה-10 בסריה A, מאוד מעוניינת בישראלי כחלק מעסקת בראדלי. זמפאריני, אגב, אמר לאחרונה מספר פעמים כי הוא מאמין בפוטנציאל של השחקן ולכן אין בכוונתו למכור אותו אלא לאפשר לו להשתפשף בעונת השאלה.

הישראלי בן ה-24 רשם 20 הופעות בעונת הבכורה שלו בסרייה A וכבש שני שערים. הוא החמיץ חודשיים בגלל פציעה ובחלק השני של העונה דקות המשחק שלו ירדו משמעותית. במהלך הפגרה התחתן הקשר בישראל עם בחירת ליבו שי.

המועדונים דנים בעסקה כבר קרוב לחודש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully