וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורטמונד: יוליאן שיבר חתם לארבע שנים

אלופת גרמניה רכשה את החלוץ הצעיר משטוטגרט. עוד העברות באירופה: גרין בק.פ.ר, מרטאן בליל, אצ'רבי וקונסטנט במילאן

אלופת גרמניה בורוסיה דורטמונד ממשיכה במסע הרכש שלה בעונת המלפפונים. החלוץ הצעיר יוליאן שיבר, שחקן שטוטגרט ונבחרת גרמניה הצעירה, הפך לרכש הרביעי של דורטמונד הקיץ. שיבר חתם לארבע שנים והוא מצטרף למרקו רויס, לאונרדו ביטנקורט ואוליבר קירש, שהצטרפו גם הם לקבוצה של יורגן קלופ.

"אנחנו מאושרים לצרף שחקן גרמני צעיר שמתאים לקבוצה שלנו בצורה מושלמת. מצפה לו עתיד מזהיר", אמר המנהל הספורטיבי מיכאל צורק לאחר ההחתמה של שיבר. החלוץ בן ה-22 כבש אשתקד שלושה שערים ב-18 הופעות במדי שטוטגרט. על פי דיווחים, דורטמונד תשלם תמורתו כשבעה מיליון יורו.

דורטמונד מכרה הקיץ את שינג'י קגאווה ואמורה להיפרד גם מלוקאס באריוס. במועדון ממשיכים להכחיש את הדיווחים לפיהם כוכבי נבחרת פולין: לוקאש פישצ'ק, קובה בלאשצ'יקובסקי ורוברט לבנדובסקי. ריאל מדריד מעוניינת בראשון, בעוד השניים האחרים מבוקשים בעיקר בפרמיירליג.

* העברות ביבשת: ליל מצאה מחליף לאדן הזאר והחתימה את קשר ראן ונבחרת צרפת מרווין מרטאן בחוזה לחמש שנים. שוער נבחרת אנגליה רוברט גרין עזב את ווסטהאם וחתם לשנתיים בקפ.ר. מילאן צירפה את בלם קייבו פרנצ'סקו אצ'רבי ואת קשר גנואה קווין קונסטנט.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully