וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן שירר: "מקווה שרוני יעקוף אותי בטבלת מלך השערים"

רוני מדורג שמיני ובמרחק שער משירר, שמעודד אותו לקראת המשחק מול איטליה: "אם הוא יעקוף אותי, מי יודע לאן נגיע"

באנגליה נרגשים לקראת רבע הגמר המסקרן ביום ראשון נגד איטליה, ובין השאר עסוקים ביכולת של ווין רוני ובאפשרות שהחלוץ שחזר מהשעייה יוכל להצעיד את נבחרת שלושת האריות לתואר ראשון מאז 1966. מי שמנסה להמריץ את החלוץ הוא שחקן הנבחרת לשעבר אלן שירר, שפנה בראיון ב'סאן' אל החלוץ וקרא לו: "נפץ את שיא השערים שלי באנגליה".

השער של רוני נגד אוקראינה היה ה-29 שלו במדים הלאומיים, מה שהציב אותו במרחק של שער אחד מאחורי שירר, שמדורג חמישי בכל הזמנים יחד עם טום פיני ונאט לופטהאוס ששיחקו באנגליה בשנות ה-50. "אני מקווה שעד סוף הטורניר רוני יעקוף אותי", סיפר שירר. "אם הוא יעשה את זה, מי יודע לאן נגיע". אגב, הכובש האנגלי המצטיין בכל הזמנים הוא בובי צ'רלטון עם 49 שערים ב-106 הופעות, כשלרוני יש עוד דרך ארוכה כדי להגיע אליו.

"רוני רק בן 27, ולכן הוא יכול להמשיך ולהפוך להיות מספר 1", הוסיף שירר. "זה סוג של אתגר וזה מה שווין אוהב. הוא בוודאי מסתכל כעת על האתגר הבא מול איטליה ביום ראשון". על המשחק של חלוץ יונייטד מול אוקראינה, בו כבש רוני את השער הראשון בטורניר גדול מזה שמונה שנים, הוסיף שירר: "זה לא היה המשחק הכי טוב שלו והוא פספס הזדמנות טובה, אבל הוא הראה את האינסטינקט שלו במקום הנכון מול השער וזה לא חשוב איך הכדור הגיע לשם. חלוצים טובים יכולים לסבול ממשחקים חלשים, אבל עדיין יכולים לכבוש".

אתר וואלה! יורו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully