וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון 2012: רפאל נדאל יישא את דגל ספרד

השור ממאיורקה יוביל את המשלחת הספרדית בטקס הפתיחה: "כבוד גדול, זה יהיה אחד הרגעים המרגשים בקריירה שלי"

מדינות העולם ממשיכות להתכונן לאולימפיאדת לונדון 2012, שתפתח בעוד קצת יותר מחודש. חלק מההכנות כמובן, הן לקראת טקס הפתיחה, אחד משיאי האולימפיאדה, שייערך ב-27/7, שם במהלך מצעד המשלחות המפורסם זוכה ספורטאי מכל מדינה לכבוד לשאת את הדגל בראש המשלחת.

לספרד לא חסרים ספורטאי על בכל התחומים, אולם מי שזכה להיות זה שיישא את הדגל הוא הטניסאי הבכיר של הספרדים, רפאל נדאל, שנבחר מבין 284 ספרדים שכבר קבעו את הקריטריון ללונדון. המדורג מספר 2 בעולם השלים לפני כשבוע וחצי זכייה בגרנד סלאם מספר 11 בקריירה, כשהוא מנפץ את השיא ברולאן גארוס, עם זכייה שביעית תוך שהוא מפגין דומיננטיות יוצאת דופן. כעת כאמור, הוא זוכה להכרת הוועד האולימפי הספרדי.

"לשאת את דגל ספרד ולייצג את כל הספורטאים האולימפים של ספרד בלונדון זה כבוד גדול עבורי", אמר השור ממאיורקה, "כל מה שנותר לי הוא להודות לראשי הוועד האולימפי, שהעניקו לי את ההזדמנות הזו. נשיאת הדגל תהיה אחד הרגעים המרגשים שיהיו לי בכל הקריירה ואני מאמין שזו הכרה בכל מה שהשגתי לאורך השנים. אני מאחל לכל האתלטים שלנו הצלחה".

נשיא הוועד האולימפי הספרדי אלחנדרו בלאנקו אמר: "לא בחרו רק לפי הישגים ספורטיבים, אלא גם לפי היכולת העכשווית והחשיבות בזירה הבינלאומית. זה חייב היה להיות נדאל". כזכור, ב-2008 זכה נדאל בטורניר היחידים בבייג'ינג. את הדגל של סרביה אגב, יישא המדורג ראשון בעולם, נובאק דג'וקוביץ'.

אולימפיאדת לונדון בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully