וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקפור ואריזה עוברים לוושינגטון, רשארד לואיס להורנטס

הוויזארדס התחזקו בשני שחקני רוטציה מוכחים, השחקן השני הכי יקר בליגה עובר לניו אורלינס, שמפנה מקום לאנתוני דייויס

עונת ה-NBA עוד לא הגיעה לסיומה, אך קבוצות הליגה כבר החלו בהכנות לעונה הבאה. הערב (רביעי) קיבלנו את הטרייד הראשון של הקיץ, כאשר ניו אורלינס שלחה את אמקה אוקפור וטרבור אריזה לוושינגטון, בתמורה לרשארד לואיס והבחירה ה-46 בדראפט הקרוב.

האינטרסים של שתי הקבוצות שונים למדי בעסקה. וושינגטון מעוניינת להמשיך ולבנות מחדש את הקבוצה שלה סביב ג'ון וול, ולפתע הסגל שלה לא נראה כל כך גרוע, עם קו קדמי שכולל את אוקפור וננה. יש לציין כי הוויזארדס יבחרו במקום השלישי בדראפט הקרוב, והחמישיה שלהם בעונה הקרובה עשויה לכלול את ג'ון וול, בראדלי ביל (צפוי להיבחר במקום השלישי), טרבור אריזה, אמקה אוקפור וננה, כשמהספסל יעלו אנדרי בלאץ', יאן וסלי, קווין סראפין, טרבור בוקר, ג'ורדן קרופורד ואחרים.

בצד השני, ההורנטס נפרדו משני חוזים גדולים (אוקפור ירוויח בעונה הקרובה 13.5 מיליון דולר ובעונה שלאחר מכן 14.5, אריזה ירוויח בעונה הבאה 7.2 מיליון דולר ובעונה שלאחר מכן יש ברשותו אופציית הארכה), וקיבלו בחזרה את אחד החוזים המופכרים בתולדות ה-NBA: רשארד לואיס המזדקן ירוויח בעונה הבאה לא פחות מ-23.7 מיליון דולר (השני הכי יקר בליגה!), אך העונה הקרובה תהיה גם האחרונה שלו בחוזה הנוכחי, ועל כן הוא עשוי להפוך לסחורה חמה עבור קבוצות שבונות עצמן מחדש.

אגב, בארצות הברית כבר מדווחים כי לואיס ייחתך משורות הקבוצה עוד לפני פתיחת העונה. כך או כך, ניו אורלינס מעוניינת לפנות מקום בסגל שלה, ובפרט בקו הקדמי, שכן בדראפט הקרוב היא צפויה לבחור באנתוני דייויס הפנטסטי, שאמור להיות הפרנצ'ייז פלייר החדש של המועדון.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully