וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק הניחושים של יורו 2012: סיכום שלב הבתים

הגולש יאיר ישראל סיים ראשון והגדיל את הפער בפסגה, אבל הכל פתוח לקראת השלבים המכריעים. הטבלה המלאה בפנים

חברים, חברות, משחק הניחושים של וואלה! ספורט ליורו 2012 הגיע לסיום השלב הראשון שלו, ממש כמו הטורניר עצמו, וכעת אנחנו נכנסים לשלבי ההכרעה. בשעות הקרובות נסביר לכם כיצד לנחש ולשלוח לנו את תוצאות רבעי הגמר, חצאי הגמר וכמובן - הגמר עצמו, אבל עד אז, בואו ניקח כמה דקות כדי להתעדכן בטבלה החדשה שקיבלנו.

הכבוד הגדול ביותר מגיע ליאיר ישראל, ששמר על הפסגה גם במחזור המשחקים השלישי, תוך שהוא פוגע בול ב-1:2 של גרמניה על דנמרק וה-0:1 של האנגלים על אוקראינה. יאיר מוליך את הטבלה עם 31 נקודות, כאשר אחריו התברג אלון צ'פליצקי, אחד מארבעה גולשים בלבד שפגע בול ב-0:1 של יוון על רוסיה, ניחש נכונה על הדרך גם את הנצחונות של גרמניה, איטליה ואנגליה, וביצע חתיכת זינק מהמקום ה-102 למקום השני בדירוג, עם 26 נקודות.

חמישה גולשים מתחלקים במקום השלישי עם 25 נקודות כ"א, וזה בהחלט המקום להזכיר ששום דבר לא גמור, חברים. בשלבי הגמר מקבלים יותר נקודות על פגיעות מדויקות, ומעכשיו והלאה כל הסיפור רק הופך דרמטי יותר.

כאן יהיה מקום לא רע לתת עוד כמה מילים טובות למספר גולשים נבחרים: נועם מנסבך פתח את המחזור השלישי במקום ה-116, אך היה אחד מ-13 גולשים בלבד שניחשו נכונה את ה-0:1 של צ'כיה על פולין ואחד מתשעה בלבד שחזו את ה-1:2 של פורטוגל על הולנד, וזה סידר לו קפיצה מרשימה הישר למקום ה-14, עם 23 נקודות. סחתיין מגיע גם לגל ג'יבלי שפגע בשלוש תוצאות מדויקות וזינק מהמקום ה-101 למקום ה-16 ברשימה העדכנית שלנו, וכן לג'ורג'י אמסיס, שהיה אחד מ-13 גולשים שידעו ששבדיה תנצח את צרפת (אף אחד לא פגע בתוצאה המדויקת), והוא חולק את המקום השלישי כעת עם מספר גולשים לאחר שפתח את המחזור הזה במקום ה-37.

קצת סטטיסטיקות, לפני שניפרד מכם למספר שעות:
23 גולשים ניחשו נכונה את ה-1:2 של גרמניה על דנמרק
28 גולשים ניחשו נכונה את ה-0:1 של ספרד על קרואטיה
65 גולשים ניחשו נכונה את ה-0:2 של איטליה על אירלנד
ו-41 גולשים ניחשו נכונה את ה-0:1 של אנגליה על אוקראינה

כאמור, בשעות הקרובות ניפגש כאן שוב כדי לדבר על הניחושים לשלבי הגמר. עד אז, הנה הטבלה המלאה והמעודכנת, וכרגיל, שיהיה לכולנו בהצלחה בהמשך הטורניר הנהדר הזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • יורו 2012

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully