וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאנוס וארחנטינוס ג'וניורס מעוניינות ברוברטו קולאוטי

20.6.2012 / 10:46

אחרי פיצוץ המשא ומתן בין חלוץ מכבי תל אביב לאנורתוזיס פמגוסטה בשל פערים כספיים, עשוי קולאוטי לעבור לארגנטינה

מה טומן עתידו של רוברטו קולאוטי? היום (רביעי) מתברר כי המשא ומתן בין החלוץ לאנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית פוצץ, ועדיין לא ברור אם הצדדים יוכלו לגשר על הפערים הכספיים שקיימים. בכל מקרה, קולאוטי מחזיק בשתי הצעות מקבוצות ארגנטינאיות, לאנוס וארחנטינוס ג'וניורס, וכעת אמור לקדם את המגעים עימן.

אנורתוזיס, קבוצתו של רוני לוי, הציעה לקולאוטי שכר של 250 אלף יורו לעונה וחוזה לשנתיים. למרות שבמכבי תל אביב הרוויח החלוץ סכום של 600 אלף יורו, הצהובים הציעו לו פיצוי כספי בגובה 250 אלף יורו, אבל עדיין השכר הזה לא סיפק את קולאוטי, שחתום לעונה הקרובה בקרית שלום.

כידוע, במכבי תל אביב ממשיכים לבנות את הסגל לקראת העונה הקרובה, כאשר קולאוטי לא נמצא בתוכניות של הצוות המקצועי. אתמול גל אלברמן סיכם על הארכת חוזהו לשנתיים נוספות במכבי תל אביב. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, אלברמן היה היחיד מבין כל השחקנים שסיימו חוזה וקיבלו הצעה לחוזה חדש מהמנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף. לאחר מגעים בין נציגו של הקשר אבי נמני, קרויף וג'ק אנגלידיס, הגיעו הצדדים לסיכום להארכת חוזהו של הקשר הוותיק בשנתיים נוספות. טיוטות החוזה כבר הוחלפו, והחתימה הרשמית היא עניין פורמלי בלבד.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully