וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס בוש: "לברון נתן לנו דוגמה מושלמת"

ההיט היללו את ה-MVP ששיחק פצוע. לברון נתן קרדיט לחברים, צ'אלמרס גנב את ההצגה, ווסטברוק ענה לתקשורת. סיכום מ' 4

מיאמי עשתה הלילה (בין שלישי לרביעי) צעד ענק בדרך לאליפות שנייה בתולדותיה, כשניצחה 98:104 את אוקלהומה סיטי ועלתה ליתרון 1:3 בגמר ה-NBA. ההיט רשמו עוד הצגה בלתי נשכחת כשמחקו פיגור מוקדם של 17 נקודות, נעזרו במשחק מפתיע של מריו צ'אלמרס (25 נקודות) וברגעים הירואיים של לברון ג'יימס שנפצע אך חזר בזמן לככב בקלאץ' בדרך ל-26 נקודות שהציבו אותו במרחק ניצחון מאליפות ראשונה בקריירה.

"זה היה ניצחון קבוצתי גדול", סיכם לברון, שסבל מהתכווצות שרירים ונותר על הספסל לאורך דקות ארוכות ברבע האחרון. "היינו צריכים מאמץ גדול מכולם וקיבלנו את זה. אני מרגיש הרבה יותר טוב עכשיו, נראה איך ארגיש מחר. הרגליים שלי פשוט קרסו ולא היה לי יותר מדי מה לעשות עם זה. היה מאוד מתסכל לא להיות על המגרש בדקות האחרונות, אבל זה היה מאמץ קבוצתי. לא רציתי לצאת, ישבתי על הספסל כמה מהלכים ושמחתי שהצלחתי לחזור, לקלוע שלשה גדולה ולהיעזר בחברים שלי כדי לסגור את המשחק. נתחיל להתכונן מחר למשחק החמישי, ואם נשמור על אותה דרך שמאפיינת אותנו לאורך הפלייאוף יהיה לנו סיכוי טוב לנצח".

לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט. רויטרס
ניצחון קבוצתי. לברון/רויטרס

"זו סדרה תחרותית באופן מטורף, ואין מרווח לטעויות", אמר אריק ספולסטרה במסיבת העיתונאים. "צריך לתת קרדיט ליריבה שלנו, ששומרת נהדרת, וההבדל בין ניצחון להפסד מגיע לארבעה-חמישה מהלכים. בפתיחה היינו מוכנים, אבל החטאנו כמה זריקות קלות, והם עלו בהתלהבות עצומה עם מהירות ואתלטיות, והיינו צריכים להגיב כמו שצריך. נקווה לפתוח טוב יותר במשחק הבא".

על פציעתו של לברון אמר המאמן: "ללברון היו התכווצויות, כי הוא שיחק בקצב מטורף ובאינטנסיביות אדירה. ברבע האחרון הוא ניסה לסחוב את הגוף שלו בכוח ולתרום בצורה כשלהי, הוא רצה לחזור למשחק אבל היה ברור שזה רק יזיק לנו".

לקראת המשחק הבא אמר ספולסטרה: "אנחנו נרגשים מהאפשרות לשחק על האליפות, אבל אנחנו יודעים שאנחנו צריכים להישאר במסלול. יהיה לחץ עצום מבחוץ ואנחנו נצטרך להישאר בתוך הרגע. יש לנו מספיק ניסיון כדי להתמודד עם זה, ונצטרך להילחם ולהרוויח את זה".

אריק ספולסטרה מאמן מיאמי היט. רויטרס
מודע ללחץ. ספולסטרה/רויטרס

צ'אלמרס, גיבור הערב, הודה שהעובדה שהת'אנדר הציבו את דוראנט עליו כדי לאפשר למלך הסלים להימנע מבעיית עבירות הוסיפה למוטיבציה שלו: "לקחתי את זה כסימן של חוסר כבוד, שלא הגיע לי למרות שההתקפה שלי לא זרמה בסדרה והם כל הזמן שלחו את השומר שלי לעזור על שחקנים אחרים. בגלל זה הם שכחו ממני, אבל היום נכנסתי לקצב כמו שצריך".

דווין וויד, שהוסיף 25 נקודות משלו, אמר: "היינו צריכים לעבור משהו כדי לדעת להתאושש ממצבים קשים, אבל כרגע אנחנו מרגישים שלא משנה מה התוצאה במשחק אנחנו יכולים לנצח. כמובן שצריך לעבוד ולהשקיע, אבל זו רמת הביטחון שיש לקבוצה הזו. הבנו אין תירוצים, לא רצינו לעזוב את האולם ולהגיד שהחמצנו הזדמנויות. האמנו בעצמנו ואחד בשני, והשגנו ניצחון". על ההופעה של צ'אלמרס אמר: "מריו הוא ווינר והוא היה כזה כל חייו. הוא אוהב את המשחקים הגדולים והוא סיפק את הסחורה עבורנו". לקראת המשחק הבא בין חמישי לשישי אמר וויד: "אסור לנו להתחיל שוב כמו היום, צריך להתחיל מפוקסים עם הרבה אנרגיה ולשחק שוב כאילו זה המשחק האחרון שלנו".

כריס בוש התייחס להבדלים מסדרת הגמר אשתקד בה הוליכו ההיט 1:2 והפסידו את שלושת המשחקים הבאים: "בשנה שעברה הובלנו בסדרה והיו לנו יתרונות גדולים ששמטנו, והלקח העיקרי היה להמשיך לשחק עד הרגע האחרון". על ההתעלות של לברון אמר בוש: "ידענו שננצח רק אם לא יישאר לנו שום דבר במיכל. לברון אמר שנהיה מותשים לחלוטין בסיום המשחק, והעובדה שהוא היה זה שקלע שלשה גורלית על רגל אחת הייתה הדוגמה המושלמת עבורנו".

כריס בוש שחקן מיאמי היט. רויטרס
רוקנו את המיכל. בוש/רויטרס

בצד המפסיד נותרו הת'אנדר מתוסכלים משמיטת היתרון, אחרי עוד קריסה בדקות האחרונות. "מתסכל להפסיד ככה, אבל נמשיך להילחם", אמר קווין דוראנט. "זה מה שאנחנו עושים מאז שהגעתי לקבוצה הזאת, ניקח את זה התקפה אחרי התקפה ונראה מה יקרה. ראסל היה חם מהפתיחה, וכשחקן קולע ככה צריך להמשיך להזין אותו. הם שמרו עליי חזק מאוד ועם כמה שחקנים, אבל מצאתי דרכים לקלוע, ואנחנו צריכים למצוא דרכים להתמודד עם זה".

ראסל ווסטברוק, שכיכב עם 43 נקודות, היה מתוסכל לא פחות: "ניסיתי להישאר במצב של תקיפה, אבל זה לא משנה שום דבר כי לא ניצחנו. מה שכותבים בתקשורת לא משמח אותי או מעציב אותי, אכפת לי רק מהניצחון. זה לא אני נגד העולם, אלא אני והחברים שלי לקבוצה שמנסים לנצח. עכשיו כל מה שנשאר זה להמשיך ולהילחם ולנסות לנצח במשחק הבא".

ראסל ווסטברוק שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. רויטרס
לא מרימים ידיים. ווסטברוק/רויטרס

סקוט ברוקס דחה את הטענות על חוסר הניסיון שפגע בקבוצתו הצעירה: "אין להפסד שום קשר לניסיון, הם פשוט עשו כמה מהלכים גדולים יותר מאיתנו. כולנו מקצוענים וטובים מאוד במה שאנחנו עושים. נמשיך להילחם, כמובן שאנחנו עם הגב לקיר, ויש לנו אתגר מול קבוצה נהדרת עם כמה מהשחקנים הטובים במשחק, אבל נקווה לנצח ולהאריך את הסדרה".

על המהלך המכריע של ווסטברוק אמר ברוקס: "יכול להיות שהייתה שם בעיית תקשורת, אבל במשחק כדורסל יש 2,000 מהלכים, ומהלך אחד לא קובע משחק שלם. ראסל היה נפלא הערב והוא שמר אותנו במשחק ונתן לנו הזדמנות לנצח בו".

מיאמי ניצחה בבית 98:104 ועלתה ל-1:3 בסדרת הגמר

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully