וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורן בלאן: "שבדיה ניצחה צרפת ממוצעת מאוד"

מאמן הטריקולור מאוכזב אחרי ההפסד לסקנדינבים: "הם היו טובים יותר". קארים בנזמה: "אי אפשר לחזור על הופעה כזו"

נבחרת צרפת עלתה הערב (שלישי) לרבע גמר יורו 2012, זאת על אף שהפסידה 2:0 לשבדיה במחזור השלישי והאחרון של בית ד' ביורו 2012. הטריקולור, למרות משחק חלש מאוד, סיימו במקום השני בבית עם ארבע נקודות וישחקו נגד אלופת העולם ואירופה ספרד, שסיימה במקום הראשון בבית ג'. בסיום המשחק נראו הצרפתים מאוכזבים מאוד, כשחלקם נשכבו שרועים על הדשא ותפסו את הראש.

לורן בלאן (מימין), מאמן נבחרת צרפת. רויטרס
מאוכזב. בלאן/רויטרס

"שבדיה ניצחה היום נבחרת צרפת ממוצעת מאוד", אמר מאמן צרפת לורן בלאן, "הם היו יותר טובים מאיתנו בכל הפרמטרים". "שבדיה ניצחה היום נבחרת צרפת ממוצעת מאוד", אמר מאמן צרפת לורן בלאן, "הם היו יותר טובים מאיתנו בכל הפרמטרים". בלאן התייחס לסיכויים של נבחרתו מול ספרד ברבע הגמר ואמר: "אני חושב שאנחנו צריכים להיות ריאלים. אנחנו הולכים לשחק נגד אחת הנבחרות הטובות ביותר בעולם ברבע הגמר.

"היינו חייבים לנצח היום כדי לסיים במקום הראשון ולא הצלחנו לעשות את זה, אז נצטרך להתמודד עם זה. נהיה חייבים לשחק ממש טוב כדי להמשיך ליהנות מהחוויה של היורו הזה. המשחק היום נגד שבדיה היה קשה מאוד, אבל גם לספרד היה קשה מול קרואטיה. אנחנו יכולים לצפות שספרד תבוא להחזיק הרבה בכדור. אני חושב שקרואטיה הראתה מה צריך לעשות נגד ספרד".

על יכולתו של קארים בנזמה אמר בלאן: "הוא רוצה להבקיע וברור שהוא מתוסכל שהוא לא מצליח לכבוש. אנחנו חייבים לשמור על רוגע ולהתכונן למשחק הבא. תמיד יש קצת לחץ אחרי שמפסידים. לא רצינו להפסיד ואני בטוח שכולם מאוכזבים, אבל זה חלק מהעבודה וחלק מהחיים".

קארים בנזמה, שלא הצליח להיכנס כמו שצריך לטורניר, אמר: "אנחנו מתנחמים מכך שהעפלנו, אבל אם אנחנו רוצים לעשות משהו באליפות אירופה הזו, אנחנו לא יכולים לחזור על הופעה כזו. מבחינה אישית, אין הרבה שחקנים שעשו עבודה טובה, פרט להוגו (לוריס) בשער. נגד ספרד, שנחשבת לנבחרת שמגיעה כדי לשחק, יהיה לנו יותר שטח. אבל שלא נתבלבל, ספרד תהיה פייבוריטית. הם אחת הנבחרות הטובות ביותר בעולם. האמונה היא אחד הדברים שקיימים אצלנו. נצטרך כעת לנוח ואז לחזור במהרה לעבוד".

אריק האמרן, מאמן נבחרת שבדיה. רויטרס
"אני שמח מאוד מאיך שהופענו במשחקים שלנו ושמח עוד יותר שניצחנו את המשחק". אריק האמרן/רויטרס

בצד המנצח שיצא מפסיד, מאמן נבחרת שבדיה אריק האמרן נשמע גאה בשחקניו, ואמר: "שיחקנו רע במחצית הראשונה נגד אוקראינה, אבל היינו טובים בשני המשחקים הבאים ואנחנו צריכים לזכור שההבדל היה שהיום ההבדל היה מבחינה הגנתית. לצרפת היו הזדמנויות טובות, כמו לאנגליה ואוקראינה, אבל השוער שלנו עשה עבודה טובה. אני שמח מאוד מאיך שהופענו במשחקים שלנו ושמח עוד יותר שניצחנו את המשחק. אני גאה בשחקנים שלי, אבל באותה נשימה זה כואב עכשיו. אני חושב שכולנו עצובים אחרי המשחק הזה".

נבחרת צרפת בוואלה! יורו 2012

נבחרת שבדיה בוואלה! יורו 2012

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully