וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירון כהן: "ביום נתון אנחנו יכולות לנצח כל נבחרת"

19.6.2012 / 21:39

נבחרת הנשים מאמינה ביכולתה לחולל הפתעה מול בלארוס, הנבחרת החזקה בבית מוק' אליפות אירופה (19:30, ערוץ 1)

נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל תתארח מחר (רביעי) במינסק, בירת בלארוס, כשתפגוש את הנבחרת המקומית במסגרת משחקי בית א' של מוקדמות אליפות אירופה (19:30, שידור ישיר בערוץ 1). כזכור ישראל פתחה את הופעותיה בבית עם ניצחון ביתי משכנע 58:73 על נבחרת אוקראינה, בעיקר בזכות הצגה של שי דורון שקלעה 28 נקודות והוסיפה 6 אסיסטים.

שחקניות הנבחרת הגיעו אמש בשעת לילה מאוחרת למינסק והיום נהנו מיום חופשי אותו ניצלו לטיול במזג אוויר נעים בבירת בלארוס. אחרי הצהריים ערכה הנבחרת את האימון המסכם באולם בו ייערך המשחק, ומחר בבוקר יערכו השחקניות את אימון הקליעות. הנבחרת תשוב ארצה ביום חמישי לקראת המשחק השלישי בבית, מול נבחרת הונגריה, ביום שבת.

מאמן הנבחרת אלי רבי אמר: "אנחנו בעיקר הולכים לנסות לעשות התאמות על בסיס התכונות שמאפיינות את בלארוס והשחקניות המובילות שלה. המוטו שמוביל אותנו בקמפיין הזה הוא המשחק הקבוצתי, אנחנו שמים דגש גדול על כך ומדברים על זה כל הזמן. אני מקווה שהקבוצתיות והעזרה ההדדית במהלך המשחק הראשון מול אוקראינה יבוא לידי ביטוי גם מחר מול בלארוס".

קפטן הנבחרת לירון כהן הוסיפה: "אנחנו מתכוננים לכל משחק ומנסים להתרכז בדברים שלנו. מעבר לכך אנחנו מסתכלים על היריבה, בוחנים אותה ומנסים להתכונן לנקודות ספציפיות שאפשר ל'הרוויח' על היריבה. זה לא סוד שבלארוס היא הנבחרת החזקה על הנייר והפייבוריטית בבית, אבל אם לא היינו מאמינות לא היינו מגיעות לכאן. בכל יום נתון אנחנו יכולות לנצח כל נבחרת וננסה לעשות זאת כאן במינסק מחר".

בלארוס נחשבת לנבחרת החזקה בבית, והיא פתחה את משחקיה עד כה עם שני ניצחונות על הונגריה, 47:51 בבית, ועל פורטוגל החלשה 53:82 בחוץ. מאזן כל הזמנים בין הנבחרות במסגרות רשמיות עומד על 1:2 לבלארוס, כשהניצחון היחיד של ישראל הושג בשנת 1995, 73:84. בשנה שעברה נפגשו הנבחרות במסגרת אליפות אירופה ובלארוס הביסה את שחקניותיו של אלי רבי 41:68.

השחקניות המובילות בנבחרת אותה מאמן רימאנטס גריגאס הליטאי, שאימן בעברו את ז'לגיריס קובנה, הן אנסטסיה ורמאיינקה (1.92, 25) שתעשה את החיים קשים לנבחרת מתחת לסלים, הרכזת אלכסנדרה טרסאבה (1.70, 24) ושתי הפורוורדיות קטרינה סניסטינה (1.88, 26) ומיודעתינו טטיאנה טרוינה (1.88, 30), אקסית רמת השרון, שמוליכה את הנבחרת בנקודות עד כה עם 10.5 נקודות בממוצע למשחק.

שידור המשחק התאפשר רק אחרי שאיגוד הכדורסל העביר סכום של עשרות אלפי שקלים להתאחדות הכדורסל הבלארוסית עבור זכויות השידור. האיגוד עושה מאמצים כדי שגם המשחקים הבאים של הנבחרת בחו"ל ישודרו בשידור חי ומלא. נכון לעכשיו יש ודאות רק לגבי השידור מהונגריה בעוד המצב לגבי השידורים מאוקראינה ופורטוגל לא ברור עדיין. המשחק בפורטוגל לא ישודר או יצולם כלל. המשחק באוקראינה שהועתק ליוז'ני, מרחק 570 ק"מ מהבירה קייב, ישודר באוקראינה אך ורק באינטרנט, אולם האיגוד עושה מאמצים גדולים להפיק שידור בלעדי משם.

נבחרת הנשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully