וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "כל תחילת שנה היא מרגשת, במיוחד כאן"

19.6.2012 / 19:30

המאמן החדש-ישן של בני יהודה התלהב באימון הבכורה: "הסגל ייבנה לאט לאט". כפיר אדרי: "ברור שהשאיפה היא לזכות בתואר"

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

חודש בדיוק לפני משחקה הרשמי הראשון במסגרת מוקדמות הליגה האירופית, פתחה הערב (שלישי) בני יהודה את אימוניה באופן רשמי, תחת הדרכתו של המאמן החדש-ישן דרור קשטן, שחזר לקדנציה שנייה במועדון והחליף את יוסי אבוקסיס. שינוי נוסף נרשם גם במבנה ההנהלה, כאשר איש העסקים ברק אברמוב הצטרף למנכ"ל משה דמאיו והשניים מנהלים יחד את המועדון. תקציב הקבוצה צפוי לגדול ביחס לעונה שעברה, אולם עדיין לא ברור מה יהיה גובהו הסופי.

שחקני בני יהודה באימון הבכורה. מגד גוזני
עוד עונה זהובה יוצאת לדרך. שחקני בני יהודה באימון הבכורה/מגד גוזני

כ-100 אוהדים הגיעו לשכונת התקווה על מנת לצפות באימון הבכורה של הקבוצה הערב, ממנו נעדרו צמד הזרים דלה איינוגבה וננאד מרינקוביץ' שיצטרפו בהמשך לחבריהם. פדרו גלבאן, קסטוטיס איבשקביצ'יוס ודינו אנדלובו כבר נמצאים בישראל והתאמנו, זאת בניגוד לדן מורי שבוחן הצעות מאירופה ולא צפוי להמשיך. שחקן הרכש היחיד שחתם עד כה הוא החלוץ איציק נאש, ששיחק בעונה שעברה בהפועל כפר קנא מליגה א', כאשר באימון הערב לקחו חלק גם מספר שחקנים מקבוצת הנוער, וכן מספר נבחנים מהליגות הנמוכות שניסו להרשים את הצוות המקצועי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוהדי בני יהודה באימון הבכורה. מגד גוזני
כ-100 אוהדים הגיעו לשכונת התקווה/מגד גוזני

דרור קשטן, שכאמור שב לקדנציה שניה במועדון, נשאל האם ישנה התרגשות באימון בכורה גם בגיל 67. "בוודאי שיש התרגשות", אמר המאמן הוותיק. "ההתרגשות אינה קשורה לגיל. אפשר להתרגש בכל גיל ובמיוחד במקצוע שכל כך אוהבים. כל תחילת שנה היא מרגשת וכל קבוצה חדשה היא מרגשת, ובמיוחד קבוצה ומועדון כמו בני יהודה, אליו אני חוזר בשמחה רבה ובהנאה רבה.נהניתי מאוד בשנה שהיתה לי פה, גם במסגרת המקצועית וגם במסגרת הניהולית, ואני מקווה ששוב תהיה לנו שנה טובה כפי שהיתה".

קשטן לא היה מוכן לדבר על המטרות של הזהובים בעונה הקרובה, ואמר: "אני לא מדבר על מטרות בשלב זה, מטבעי אני אדם שאפתן ותמיד שואף לגבוה ביותר. אנחנו רק מתחילים, זה אימון ראשון. הסגל עדיין לא מושלם. אנחנו לא בפאניקה, לאט לאט נבנה אותו, נשלים את מה שצריך להשלים".

על כך שבשנים האחרונות המועדון הצליח להגיע לאירופה אמר המאמן: "בני יהודה לא יכולה להתחרות עם המועדונים הגדולים בתקציבים הגדולים. באמצעים השפויים שלה, ובמשפחתיות ובביתיות, כך היא מגיעה בשנים האחרונות להישגים טובים בתקציב נמוך".

מאמן בני יהודה דרור קשטן. מגד גוזני
אופטימי ונרגש. קשטן/מגד גוזני

הקפטן כפיר אדרי הוסיף: "בכל תחילת עונה יש התרגשות, אפילו קצת פרפרים בלילה שלפני. אנחנו יוצאים לדרך ומצפה לנו עבודה קשה". אדרי נשאל האם קשטן כבר ערך את שיחת הנהלים הרגילה שלו, והשיב: "עדיין לא, אבל מי שמכיר אותו יודע מה הדרישות שלו, וזה לא בא לידי ביטוי רק בכפכפים ועגילים ומכנסיים קצרים. לדרור יש דרישות גבוהות וזה ידוע, ואנחנו מוכנים לזה. אנחנו יודעים כבר לא מעט זמן שדרור מגיע ויודעים לקראת מה אנחנו באים".

על המטרות לעונה הקרובה אמר הקפטן: "בשנים האחרונות המועדון הזה ייצר לעצמו מסורת, ואנחנו מגיעים כמה שנים ברציפות לאירופה. ברור שהשאיפה היא לזכות בתואר ולהביא סיפוק לכל האוהדים ומי שנמצא סביב המועדון. אבל אנחנו רק באימון הראשון, יש לנו הרבה עבודה לפני שנגיע לדבר על תארים". על כך שעדיין לא נעשה רכש גדול מחד, אך שחקנים רבים נותרו בסגל מאידך, אמר אדרי: "הבסיס כאן כבר נמצא כמה שנים, שזה טוב, אבל כמו בשנים עברו, לא שולפים כאן מהמותן. החתמת השחקנים תיעשה בחשיבה ומי שממונה על זה יעמיד קבוצה ראויה, טובה וחזקה".

הזהובים, שסיימו את העונה שעברה במקום השלישי בטבלה, יחלו את משחקי מוקדמות הליגה האירופית בסיבוב המוקדמות השני, כאשר שני המשחקים בשיטת בית וחוץ יתקיימו ב-19 וב-26 ביולי.

בני יהודה בוואלה! ספורט

שחקני בני יהודה באימון הבכורה. מגד גוזני
מספר נבחנים ושחקני נוער הגיעו לאימון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully