וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פבלו פריג'יוני יעבור ל-NBA בגיל 35?

הרכז המבוגר של קאחה לבוראל נפגש בסוף השבוע עם מאמן הניקס מייק וודסון והג'נרל מנג'ר של המועדון, ועשוי לחתום לעונה

האם ניו יורק מצאה את הפתרון לעמדת הרכז לעונה הבאה? דיווחים בספרד בימים האחרונים טוענים כי הניקס נפגשו בסוף השבוע החולף עם לא אחר מפבלו פריג'יוני, רכז קאחה לבוראל שחגג לפני שלושה חודשים יום הולדת 35. על פי הניו יורק פוסט, הג'נרל מנג'ר של הניקס גרן גרונוולד והמאמן מייק וודסון נועדו עם רכז נבחרת ארגנטינה, שהיה מבוקש על ידי הקבוצה מהתפוח הגדול גם ב-2009 והביע את רצונו לשחק ב-NBA.

פריג'יוני, שנחשב למנהל משחק מצוין ללא יכולות קליעה של ממש, הפך לאחד הרכזים היציבים באירופה כשהיה לקאחה לבוראל (אז טאו ויטוריה) ב-2003, ושיחק בקבוצה הבאקסית עד שעזב לריאל מדריד ב-2009. בעונה החולפת שב פריג'יוני לקאחה, והעמיד ממוצעים של 7.3 נקודות, 3.2 ריבאונדים, 4.6 אסיסטים, 2.2 חטיפות ו-1.1 איבודים בלבד ב-28 דקות למשחק ביורוליג. על פי הערכות, קאחה מעוניינת להציע לרכז חוזה לעונה נוספת, בעוד הניקס יוכלו להציע לו חוזה בשווי כ-1.4 מיליון או 2 מיליון דולר לעונה.

אגב, לפני מספר ימים הוזכרו הניקס גם כמועמדים לקלוט שחקן נוסף מקאחה לבוראל, מירזה טלטוביץ', שצפוי לעשות את המעבר מהיבשת הישנה אל מעבר לים ומבוקש על ידי מספר רב של קבוצות בארצות הברית.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully