וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטורה מסינה וארון ג'קסון חתמו רשמית בצסק"א מוסקבה

המאמן האהוב שב הביתה אחרי עונה כעוזר מאמן בלייקרס, גם רכז בילבאו חתם לשלוש שנים. פיאנג'יאני סיכם בפנר/אולקר

כעת זה רשמי: אטורה מסינה שוב בצסק"א מוסקבה. סגנית אלופה אירופה הודיעה היום (שלישי) כי השיבה הביתה את אחד המאמנים המוערכים והמצליחים בתולדות הכדורסל האירופי, שכבר אימן במוסקבה בין השנים 2005 ו-2009 וזכה בשני תארי יורוליג. מסינה, שבילה את העונה החולפת כעוזרו של מייק בראון בלוס אנג'לס לייקרס, חתם על חוזה לשלוש עונות בצסק"א ויחליף את יונאס קזלאוסקס. אגב, מייק בראון עצמו פרגן לעוזרו לשעבר ואמר: "הוא אחד ממוחות הכדורסל המבריקים בתולדות הענף".

"ממש כמו ב-2005, ההחתמה של אטורה מסינה היא רגע עצום עבורנו", אמר נשיא צסק"א אנדרי ואטונין. "החתמתו היתה אחד הצעדים הכי חשובים של המועדון לקראת העונה הקורבה. קשה לנו להיפרד מיונאס, שהיה אדם אינטילגנטי ומאמן מצוין ואני חייב להדגיש כי לא היו לנו טענות כנגד העבודה שלו העונה, תחתיו ידענו את אחת העונות הגדולות בתולדות המועדון".

צעד נוסף בבניה המחודשת של צסק"א הגיע היום, וגם הוא מגיע על חוזה לשלוש שנים: האלופה הרוסית הודיעה על החתמתו של ארון ג'קסון, ששיחק בעונה החולפת בבילבאו. ג'קסון (26, 1.93 מ'), אחד הרכזים המהירים ביבשת, העמיד העונה ממוצעים של 9.1 נקודות, 2.8 ריבאונדים ו-3.9 אסיסטים למשחק ביורוליג. "יש לו אופי של לוחם, משהו שהיה לנו בג'יי אר הולדן, ואני בטוח שהקהל שלנו מאוד יאהב אותו".

* במקום אחר, סימונה פיאנג'יאני, שהוזכר כאחד המועמדים המובילים לרשת את ז'ליקו אוברדוביץ' בפנאתינייקוס, סגר לעונה הבאה בפנרבחצ'ה/אולקר. המאמן שהעביר את השנים האחרונות בסיינה ובנבחרת איטליה אמור להיות מוצג בקבוצתו החדשה כבר הערב.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully