וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: דן איינבינדר יצא להתרשמות בארסנל קייב

19.6.2012 / 13:51

קשר בית”ר ירושלים ינסה להרשים את הקבוצה האוקראינית. איציק קורנפיין: ”אני מודאג, המצב במועדון קשה מאוד”

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

קשר בית"ר ירושלים בעונה החולפת דן איינבינדר יצא להתרשמות בארסנל קייב האוקראינית. איינבינדר סיים את חוזהו בבית"ר בתום העונה. הקבוצה סיימה את עונת 2011/12 במקום החמישי בליגה.

מרכז פרס לשלום בהשתתפות בית"ר ירושלים ערכו היום (שלישי) יום ספורט ופעילויות בבית וגן. אנשי בית"ר וחלק משחקני הקבוצה נטלו חלק באירוע, כאשר היו"ר איציק קורנפיין התפנה לענות בפעם הראשונה על מצבה של הקבוצה לאחר הודעתו של ארקדי גאידמק כי הוא מתנתק מהמועדון באופן סופי.

קורנפיין אמר: "אני מודאג. לצערי זה תסריט שחוזר על עצמו שנה רביעית ברציפות. ברגע שמסתיימת עונה אנחנו מתחילים מלחמות הישרדות לקראת השנה הבאה. הפעם הבעלים החליט להתנתק מהמועדון ברגע האחרון וזה שינה את התכניות כי הוא אמר שהוא יעמיד תקציב ותכננו את הדברים אחרת. זה השאיר לנו מעט זמן להתכונן עם כל הבעיות. אנחנו עובדים במלוא המרץ, יש הרבה אנשים טובים שמנסים לעזור ואנחנו מקווים למצוא פתרונות בכדי להעמיד את הקבוצה על הרגליים".

על אפשרות של הקפאת הליכים, שתהיה כרוכה בהורדת תשע נקודות, אמר היו"ר: "הליכה להקפאת הליכים זאת לא אופציה שאנחנו הולכים אליה אלא משהו שאנחנו עלולים להגיע אליו. צריך לזכור שבמצב כזה תרדנה תשע נקודות, יימכרו שחקנים ובליגה של 14 קבוצות יהיה לנו קשה מאוד לשרוד. אני מאוד מקווה שלא נגיע למצב הזה"

קורנפיין התייחס לפתרונות אפשריים ואמר: "קודם כל אנחנו מנסים למצוא אנשים שייכנסו לנעליים של גאידמק ויהיו הבעלים של הקבוצה. היו הצעות על הקבוצה בעבר אבל האנשים שהיו רלוונטים אז, לא רלוונטיים היום. ארקדי לא רוצה שום דבר לעצמו, מי שירצה את הקבוצה יצטרך לסגור רק את הגירעון של הקבוצה. צריך למצוא מישהו שישקיע לטווח ארוך. אנחנו בודקים גם את האפשרויות למכור שחקנים, אבל כרגע זה לא משהו שנמצא על הפרק גם כי זו לא ההעדפה שלנו וגם כי אין הצעות משמעותיות על השחקנים".

לגבי המצב המקצועי של הקבוצה אמר היו"ר: "אין ספק שאנחנו בבעיה קשה מאוד בכל הנוגע להחתמת שחקנים, אבל אנחנו נצא למחנה אימונים. יש שחקנים חתומים, יש שחקני נוער. אולי זה לא אידיאלי אבל נעשה את המקסימום. היום המציאות שונה ואנחנו צריכים להתמודד איתה".

ילדי מרכז פרס לשלום משחקים בבית וגן. מגד גוזני
ארוע יפה. ילדי מרכז פרס לשלום/מגד גוזני

נשיא המדינה שמעון פרס נכח באירוע כאשר בשיאו התקיים משחק ראווה מיוחד בין נבחרת האומנים של ישראל (בה כיכבו בין היתר נתי רביץ, קובי אפללו, קובי פרץ, אורן תורג’מן, טום קשתי ועוד) לבין נבחרת מאמני מרכז פרס לשלום מחוזקת באריאל הרוש, אבי ריקן וקובי מויאל.

עידו שריר מנכ"ל מרכז פרס לשלום אמר במהלך האירוע: "אנחנו שמחים להתארח במגרשים של בית"ר ירושלים. זה אירוע שיא של פעילות שאנו מקיימים במשך 9 שנים, פעילות שמשקפת את אחד המסרים של המרכז: פעילות ישראליות, פלסטיניות, פעילויות של קירוב בני נוער יהודים וערבים באמצעות ספורט. ההזדמנות לקיים את זה כאן במגרשים של בית"ר ירושלים זה ערך גדול מבחינתנו. יש כאן 200 ילדים מהפריפריות שמשחקים יחדיו , כל קבוצה עם דגל לאום אחר, והמטרה היא להראות שהשונה הוא לא כל כך שונה ושהכדורגל הוא כלי חשוב מאוד בקירוב הלבבות".

יושב ראש בית"ר ירושלים איציק קורנפיין אמר במהלך האירוע: "ברגע שפנו אלינו מרכז פרס לשלום שמחנו ונענו מיד. זה משרת גם את האינטרסים של המועדון למניעת גזענות ואלימות, זה המשך ישיר של השיתוף פעולה שלנו עם הקרן לידידות. רואים שיש כאן פעילות נהדרות, פעילות חשובה מאוד, כבוד הנשיא פרס כיבד אותנו כאן וזה ערך חשוב מאוד מבחינתנו. מעבר לתרומה לקהילה, עבורנו זה גם תרומה לקירוב לבבות והמשך ישיר של התהליך אותו אנו עוברים בשנים האחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully