וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל בכדורסל: עומרי כספי יצטרף ב-22 ביולי

19.6.2012 / 13:02

המאמן אריק שיבק הסביר לקראת מוקדמות אליפות אירופה: "אישרתי לעומרי להגיע באיחור. הוא יגיע במלוא המוטיבציה"

שחקן קליבלנד קאבלירס, עומרי כספי, יצטרף לאימוני נבחרת ישראל בכדורסל ב-22 ביולי, כשבוע וחצי אחרי פתיחת האימונים לקראת משחקי מוקדמות אליפות אירופה 2013. כספי יחמיץ את ימי האימונים הראשונים ואת מחנה המשחקים הראשון באוקראינה.

ישראל תפתח את הופעותיה במוקדמות אליפות אירופה 2013 עם משחק חוץ נגד מונטנגרו ב-15 באוגוסט ובימים שלאחר מכן תפגוש את שאר היריבות שלה בבית א': אסטוניה, איסלנד, סלובקיה וסרביה. שתי הראשונות תעלנה אוטומטית לאליפות שתתקיים בסלובניה, וארבע הנבחרות הטובות ביותר מבין שש שתסיימנה במקום השלישי, תעלנה גם הן.

מאמן הנבחרת אריק שיבק אמר היום: "אני אישרתי לעומרי לאחר לאימונים. צריך לזכור שהוא עדיין שחקן ה-NBA היחיד שלנו וככזה יש לו מחויבויות לקבוצה שלו. אני בקשר עם עומרי ויודע ממנו שיגיע לאימונים והמשחקים במלוא המוטיבציה והרצון ו'עם חיוך על הפנים' כפי שהוא הגדיר זאת. כמי שמכיר את עומרי היטב, אני בטוח שהוא מכין את עצמו פיזית ומנטאלית כפי שצריך ומבין את תפקידו החשוב בהצלחת הנבחרת ולקראת המשימה החשובה והקשה שעומדת בפני כולנו. אישרתי גם ליוגב אוחיון לא לפתוח איתנו את האימונים והוא יצטרף באיחור של יומיים".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully