וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: מתן חרוש ממשיך לעונה נוספת

19.6.2012 / 12:53

עוזר המאמן של אפי בירנבוים בחר להשאר בעיר היין ולא לחזור להפועל ירושלים: "אני רואה את העתיד שלי במועדון"

מכבי ראשון לציון הודיעה היום (שלישי) על המשך דרכו של עוזר המאמן מתן חרוש לעונה נוספת. חרוש החזיק בהצעה מהפועל ירושלים לחזור לשורותיה, אך החליט לבסוף להמשיך לעונה שנייה ביחד עם אפי בירנבוים, "מצאתי בראשון בית חם ואוהב ואני בהחלט רואה את העתיד שלי במועדון וזאת בנוסף לעבודה המשותפת עם מאמן כמו אפי שזה בונוס גדול מבחינתי", אמר חרוש לאחר החתימה.

יו"ר הקבוצה יצחק פרי אמר בהודעה שהוציא המועדון כי: "החתמתו של מתן מהווה ביטוי ישיר לאמונה בדרך ובצוות המאמנים שלנו בכל הקשור ליציבות והמשכיות כבסיס להצלחה של מכבי אופיצי ראשון לציון".

מי שבוודאות ימשיכו בקבוצה של בירנבוים וחרוש הם אדריאן יוטר, עמית בן דוד, אור סולומון ואיגור נסטרנקו. בקבוצה מאמינים שגם ניצן חנוכי, בו מעוניינת הפועל ירושלים, ימשיך ולא יממש את האופציה שיש לו לעזוב. שחקן נוסף שבקבוצה מקווים שיישאר הוא דרווין קיצ'ן, שמספר קבוצות באירופה מעוניינות בו, למרות שמחזיק בחוזה לעונה נוספת. הכתומים יחליטו בימים הקרובים על עתידו של הגארד אייל שולמן.

בתוך כך בראשון לציון עמלים בימים אלה על מנת למצוא תקציב כדי להשתתף במפעל היורוצ'אלנג', השלישי בחשיבותו של פיב"א. בקבוצה מאמינים כי תוספת של מיליון שקל לתקציב של העונה שעברה יתן לקבוצה את האפשרות להתמודד בכבוד הן במפעל האירופי והן בליגה המקומית.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully