וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקיזיו: "הראנו אומץ ואופי, עכשיו הטורניר משתנה"

קשר נבחרת איטליה חגג את ההעפלה לרבע הגמר. בונוצ'י: "לא הבנתי מה באלוטלי אמר, אבל הוא יצרי, אז סתמתי לו את הפה"

כמה נשמו אתמול (שני) לרווחה בנבחרת איטליה עם שריקות הסיום בשני משחקי ההכרעה של בית ג'. האיטלקים, למרות לא מעט קשיים, עשו את המוטל עליהם וניצחו 0:2 את אירלנד, אלא שהם לא היו תלויים רק בעצמם. 2:2 במשחק המקביל בין ספרד לקרואטיה היה שולח אותם הביתה בכל מקרה, אבל בסיטואציה שנוצרה ולאור התוצאה שהשיגו, גם שער שוויון דרמטי של הקרואטים היה מעיף את האיטלקים. מנגד, שער הניצחון של חסוס נבאס עבור ספרד בדקה ה-88, מנע לבסוף מאיטליה לסיים ראשונה בכלל.

ג'אנלואיג'י בופון, השוער הענק של איטליה, שגםמול האירים היה במיטבו, רץ עם היוודע שריקת הסיום במשחק המקביל לכיוון האוהדים, כשהוא חוגג כאילו איטליה כבר זכתה בגביע: "היינו צריכים את השערים של קסאנו ובאלוטלי", החמיא בופון לצמד החלוצים, שסופסוף מצאו את הרשת, "האם נהיה כאן עד יולי? נתחיל מה-24 ביוני, רבע הגמר. זה היה המינימום שלנו לפני הטורניר והשגנו את זה".

קלאודיו מרקיזיו, שעדיין מתקשה לבוא לידי ביטוי, אך שומר על מקומו בקישור של הסקוודרה אזורה, הוסיף: "הייתה דרמה עד לשנייה האחרונה. חשבתי שספרד וקרואטיה עוד יסיימו ב-1:1, אבל אף אחד לא אמר לי כלום מהספסל ואלו היו החדשות הכי טובות. הראנו אומץ ואופי, הייתה יציבות לאורך כל המשחק ועכשיו הטורניר משתנה מבחינתו".

ואיך אפשר בלי תקרית ביזארית מבית היוצר של מריו באלוטלי. לאחר שהחלוץ הסורר כבש את השער השני בדקה ה-90, נראה הבלם לאונרדו בונוצ'י כשהוא סותם לו את הפה: "לא הבנתי מה הוא אמר באנגלית, אבל שמתי לו יד על הפה כי מריו מאוד יצרי. זו גם הנקודה החזקה אצלו ובלעדיה הוא לא היה כובש את השער הנהדר שלו".

מי שהיה מאוד מאוכזב מעצמו הוא אנדראה פירלו. הקשר הוותיק של יובנטוס היה אחד החלשים אמש, לאחר שני משחקים מצוינים: "מבחינתי, זו הייתה אחת ההופעות הכי גרועות שהיו לי, אבל הכי חשוב שהנבחרת עלתה. היה ערב מרתק, כי חששנו אחרי ששמענו שספרד כבשה. למזלנו הכל הסתדר ועכשיו מתחילים המשחקים המכריעים. ידענו שיהיה בית קשה, אבל אנחנו נבחרת טובה".

באיטליה מודאגים כעת ממצבו של הבלם ג'ורג'יו קייליני, שנפצע והוחלף בדקה ה-57: "זו פציעה בשריר הירך, אי אפשר לדעת מה זמן ההחלמה, אבל זה אף פעם לא מיידי. נחכה לתוצאות הבדיקות", אמר רופא הנבחרת.

איטליה גברה 0:2 על אירלנד ועלתה לרבע הגמר

נבחרת איטליה בוואלה! יורו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully