וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סבל כמו שלא היה מעולם, ניצחון כמו תמיד"

בספרד שמחו מהניצחון על קרואטיה והמקום ברבע הגמר, אבל פחות מהיכולת. קסיאס: "יש לחץ, טעות קטנה ואתה בחוץ"

"ראשונים עם סבל". כך הגדירו הבוקר (שלישי) ב'אס' הספרדי את הניצחון של ה'רוחה' אמש, 0:1 על קרואטיה, שנתן להם את המקום הראשון בתום בית ג'. ספרד ידעה שגם תיקו מאופס יספיק לה לעלייה, אך לאחר דקות ארוכות בהן דווקא הקרואטים המפתיעים היו קרובים יותר לכיבוש, חסוס נבאס הרגיע את הנבחרת של ויסנטה דל בוסקה עם שער ניצחון בדקה ה-88.

גם בשאר העיתונים במדינה דיברו על המשחק המסובך אליו נקלעה אלופת אירופה ואלופת העולם המכהנת, המנסה להשיג תריפיט: "סבל כמו שלא היה מעולם, ניצחון כמו תמיד", כתבו ב'מארקה' וב'אל פאיס' בחרו להחמיא לשוער איקר קסיאס ו"ידי הקדוש שלו", לאחר שרשם הצלה מדהימה מנגיחה של איבן ראקיטיץ' בדקה ה-59.

אנדרס אינייסטה, שהיה מהבולטים בספרד ובישל את השער לנבאס אמר: "סבלנו. זה היה אחד המשחקים האלה, בהם אתה יודע שאתה קרוב למטרה, אבל כל עוד לא משיגים אותה זה מסוכן. נלחמנו עד לסיום. אנחנו לא מכונות והטורניר הזה הוא מאמץ גדול. ידענו שלקרואטיה יש שחקנים מצוינים. המסירה של פברגאס אליי, שהובילה לשער, הייתה ספקטקולרית, ברגע מושלם. ראיתי את נבאס בזווית העין וכל מה שהייתי צריך זה להשאיר לו את הכדור". לגבי רבע הגמר, אינייסטה בחר שלא לבחור: "צרפת או אנגליה? שתיהן חזקות והכי חשוב שאנחנו נגיע מוכנים".

נבאס, שנהנה משער שני בלבד במדים הלאומיים, הוסיף: "הם היו יריב קשה ומאורגן, אבל ידענו לסגור את הסיפור ולצאת עם הניצחון. נצטרך לשחק טוב יותר ברבע הגמר. הוכחנו שלאיטליה לא היה מה לחשוש ממשחק לא הוגן ואנחנו מרוצים מאוד מהתוצאה שהשגנו".

קסיאס, שכאמור רשם עוד משחק נהדר ושוב שמר על שער נקי, בפעם השנייה ברציפות בטורניר, אמר: "היה קשה, כי יש משהו שהאוהדים לא רואים וזה הלחץ. טעות אחת קטנה ואתה יכול להישאר מחוץ לטורניר. נלך צעד צעד. כולם מכירים את ספרד, כל פעם שאינייסטה מקבל כדור, שלושה מקיפים אותו. יש לנו יכולת מיוחדת להניע כדור והיריבים מתנפלים עלינו".

ספרד גברה 0:1 על קרואטיה ועלתה לרבע הגמר

נבחרת ספרד בוואלה! יורו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully