וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויסנטה דל בוסקה: "עכשיו אנחנו נאבקים על הגביע"

מאמן ספרד מרוצה מהניצחון על קרואטיה והעלייה לרבע הגמר: "הוכחנו שהפילוסופיה שלנו נכונה". ביליץ': "גאה בשחקנים"

נבחרת ספרד הבטיחה הערב (שני) את המקום הראשון בבית ג' של יורו 2012 ועלתה לרבע הגמר, לאחר שניצחה 0:1 את קרואטיה במשחק הנעילה של הבית. המחליף חסוס נבאס, שנכנס בדקה ה-61 במקום פרננדו טורס, כבש את השער בדקה ה-88 וסידר ללה רוחה את הכרטיס לשמונה האחרונות. קרואטיה הולכת הביתה בצורה די אכזרית ולמרות הופעה טובה ביורו בסך הכל.

מאמן נבחרת ספרד ויסנטה דל בוסקה. Alex Grimm, GettyImages
שיחרר הרבה לחץ. דל בוסקה/GettyImages, Alex Grimm

מאמן נבחרת ספרד ויסנטה דל בוסקה אמר לאחר המשחק: "זה היה ניצחון קשה מאוד, אני חושב שקרואטיה שיחקה מצוין והייתה מסוכנת אבל בסופו של דבר ניצחנו וזה מה שחשוב. יש לקרואטיה שחקנים גבוהים שהצליחו להפריע לנו עם נוגחים טובים. רצינו לנצח ולא לשחק בשביל תיקו כי זה היה מסוכן ואני חושב שהיום עשינו צעד גדול קדימה. עלינו ונגיע לרבע הגמר מלאי מוטיבציה. הפילוסופיה שלנו היא טובה והוכחנו את זה במשחק היום.

"ידענו שהם יחפשו לכבוש, ושהם ינסו לעשות את זה דרך מתפרצות. היו להם הזדמנויות טובות ,אבל ציפינו לזה ולקסיאס היו הדיפות מצויינות. קשה לשמור על אותה רמה בטורניר כל כך קצר. המשחק הזה היה לנו קשה מאוד, אבל ניצחנו, ואני יודעים שחשוב באליפות שכזו להמשיך הלאה. לא היה לנו היום את השליטה ואת הבהירות שמאפיינת אותנו. איבדנו קצת מהמהירות שלנו, ובנוסף, קרואטיה שיחקה משחק טוב מאוד. אין לי שום העדפה לגבי היריבה, זה לא משנה באמת, אבל אנחנו צריכים להתכונן לכל יריבה שלא תגיע".

דל בוסקה נשאל על המשך הטורניר ואמר: "לגרמניה יש תשע נקודות ולנו שבע, אבל אם אנחנו רוצים להגיע לגמר, אנחנו חייבים להילחם, ועכשיו אנחנו נאבקים על הגביע".

כובש השער חסוס נבאס אמר: "האמת היא שהיה סוף קשה מאוד למשחק וקרואטיה שיחקה מצוין. היא הייתה מאורגנת מאוד, אבל הצלחנו להתגבר על זה ולמצוא את השער. אנחנו שחקנים שתמיד רוצים ומחפשים רק לנצח ואנחנו תמיד מאמינים בעצמנו. לקחנו את שלוש הנקודות ועכשיו אנחנו ממשיכים הלאה".

אנדרס אינייסטה, שבישל את שער הניצחון של ספרד, אמר: "היה משחק קשה מאוד, היו לקרואטיה הזדמנויות. ובכן, היה משחק קשה בגלל המצב בבית. כבר הרגשנו שאנחנו בסכנה אמיתית ואז הגיע השנה שהרגיע הכל".

מאמן קרואטיה סלאבן ביליץ': "אני יכול רק לברך את השחקנים שלי כיוון שהם שיחקו משחק הירואי, אבל לרוע המזל לא ניצחנו כי לא הצלחנו לנצל את המצבים שלנו וידענו שזה יעלה לנו ביוקר נגד ספרד. תכנית המשחק הייתה לשמור את התוצאה שקולה במחצית הראשונה ולעקוץ את ספרד בשנייה. זה עבד ועשינו הכל כמו שצריך חוץ מלכבוש. הגענו לכאן כדי ללכת עד הסוף, אבל נכשלנו כי היה חסר לנו קצת מזל שעושה את כל ההבדל. אני חושב שהצוות שלי ואני עוזבים ומשאירים כאן דור מצוין, שבהחלט יכול רק ללכת קדימה".

קשר קרואטיה איבן ראקיטיץ', שרשם החמצה גדולה במצב של 0:0, אמר: "מחכים לי כמה לילות נטולי שינה אחרי שהחמצתי כזו הזדמנות גדולה לעלות ליתרון 0:1. אין לנו חרטות כיוון שהשארנו כל מה שהיה לנו על המגרש, שיחקנו עם כל הלב והנשמה ואנחנו יכולים לצאת גאים".

נבחרת ספרד בוואלה! יורו 2012

נבחרת קרואטיה בוואלה! יורו 2012

מאמן נבחרת קרואטיה סלאבן ביליץ' מאוכזב. AP
כמה שזה מאכזב. ביליץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully