וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנלואיג'י בופון: "תודה לך ספרד"

שוער איטליה הודה למי שסייעה לנבחרתו לטפס לרבע הגמר. המאמן פראנדלי על אירלנד: "פגשנו נבחרת שגרמה לנו לסבול"

ניצחון 0:2 על אירלנד במחזור הסיום של בית ג', העניק לאיטליה את המקום השני ואת הכרטיס לרבע גמר יורו 2012, שם היא תפגוש את הנבחרת שתסיים במקום הראשון בבית ד' - צרפת, אנגליה או אוקראינה.

"זה היה משחק מאוד קשה, פגשנו נבחרת שגרמה לנו לסבול", סיכם מאמן האזורי, צ'זארה פראנדלי, "היום ידענו שעבודה קשה יותר חשובה מאיכות. הלילה יצרנו הרבה ואני מקווה שכך זה יראה גם בהמשך. מאוד רצינו לנצח ואני חושב שהגיע לנו לעלות. ברבע הגמר נצטרך לשמור על גישה דומה ועל אותם מאמץ, רוח והקרבה. אנחנו תמיד מנסים לשחק כדורגל טוב ומקווים לנצל את המצבים אליהם אנחנו מגיעים".

השוער ג'אנלואיג'י בופון התייחס בסיום למשחק בין ספרד לקרואטיה, שאם היה מסתיים בתיקו רב שערים היה משאיר את האיטלקים בחוץ: "הייתי רגוע בימים האחרונים והדבר היחיד שחשבתי עליו היה המשחק שלנו. הייתי משוכנע שספרד תנצח את המשחק שלה ואנחנו צריכים להודות לה. ביורו הקודם אמרתי להולנדים, שניצחו את רומניה ועזרו לנו לעלות, שלא נשכח את זה. אולי אני אפרוש בעוד כמה שנים, אבל חשוב שבאיטליה נזכור לספרד את העזרה הזו".

המשחק של איטליה הסתיים לפני ההתמודדות המקבילה בין ספרד לקרואטיה, והקשר קלאודיו מרקיזיו סיפר על אותם רגעים: "לא ידענו מה הייתה התוצאה ולא ממש הצלחנו לשמוע מה אומרים לנו מהספסל. זה היה סוריאליסטי לחכות לתוצאה מהמשחק השני, אבל אחרי שסיפרו לנו פשוט התחלנו לחגוג ביחד".

האירים סיימו טורניר מאכזב מאוד, ללא נקודות ועם הפרש שערים מינוס 8 - הגרוע ביותר בתולדות הטורניר (הנבחרת הרביעית שמסיימת יורו עם מאזן שערים כזה).

"בשלושת המשחקים האחרונים שלנו, האוהדים היו פשוט פנטסטיים", התנחם בסיום קפטן אירלנד, רובי קין. "חבל שהקבוצה לא שיחקה כפי שהיא יודעת, כי אם מגיע למישהו, זה לאוהדים שלנו". על המשחק עצמו אמר קין: " שיחקנו טוב הלילה אבל לא יצרנו מספיק מצבים. אנחנו מאוכזבים שלא השגנו אף נקודה מהבית הזה, אבל הפסדנו לקבוצות עדיפות".

שוער נבחרת איטליה, ג'אנלואיג'י בופון. רויטרס
זוכר להולנד, זוכר לספרד. בופון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully