וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת השרון: אסי בלדוט סגר את תנאיו

18.6.2012 / 23:10

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, קשר ראשון לציון בעונה החולפת יתאחד עם ניסן יחזקאל. איתי אלקסלסי כבר חתם לשלוש שנים

עירוני רמת השרון ממשיכה להתחזק לקראת העונה הבאה, והערב (שני) אסי בלדוט סגר את תנאיו בקבוצה. בלדוט, שגדל ושיחק כל הקריירה בבני יהודה אך שוחרר לפני שנתיים אותן העביר בהפועל חיפה והפועל ראשון לציון, סיים את העונה האחרונה עם 9 שערים ו-10 בישולים, צפוי לקבל בקבוצה של מאיר יצחקי כ-100 אלף דולר נטו בעונה. ברמת השרון חיכו שבלדוט יקום מהאבל על מות אימו בכדי לסכם איתו.

שחקן נוסף שחתם היום בקבוצה הוא קשרה של עירוני ראשון לציון איתי אלקסלסי. אלקסלסי גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב ופתח ב-26 משחקים בהרכב בעונה שעברה וגם הוא מצטרף למאמנו ניסן יחזקאל. עד עתה צירפה רמת השרון את הזרים אדריאן פרננדס וחריסטיאן קירובסקי יחד עם תום מנשרבוב וקאסם מחמיד. הקבוצה נמצאת כעת במשא ומתן עם החלוץ הברזילאי ליאונרדו פאסוס ומחפשת מגן ימני כאשר שמו של ליאור ראובן נמצא על הפרק.

מי שבשלב זה לא ימשיך בקבוצה הוא נאור פסר, שממתין למספר הצעות מקפריסין וגם במידה ולא יעבור לאי השכן צפוי להמשיך במכבי פתח תקוה. גם עם עשהאל בן שבת לא נוצר קשר בשבועיים האחרונים אך במועדון לא ויתרו על השחקן וממתינים לו שיישב למשא ומתן. גל ניר צפוי לסכם עם מאיר יצחקי על הישארותו בקבוצה בשנתיים הבאות.

לידיעה הראשונית על מועמדותו של בלדוט לרמת השרון

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully