וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסן יחזקאל צפוי לחתום ברמת השרון בימים הקרובים

13.5.2012 / 13:58

לחצים גדולים מופעלים על מאיר יצחקי להשאיר את פייגנבוים, אך מאמן ראשל"צ בעונה שעברה צפוי לחתום, כמו גם אסי בלדוט

בעירוני רמת השרון הייתה שביעות רצון גדולה מאוד בסיום המשחק אתמול (שבת) במושבה בו סיימה הקבוצה בתיקו 0:0 נגד מכבי פתח תקוה. לאחר כל הדיבורים במהלך השבוע על העובדה כי הקבוצה לא מתנהגת בצורה ספורטיבית ושחקנים בורחים מהמשחק, בקבוצה חושבים שמגיעה להם התנצלות. הבעלים מאיר יצחקי אמר הבוקר: "כולם תקפו, ביקרו וירדו עלינו ואני ספגתי, אבל עכשיו, אחרי שהוכחנו נגד כל 3 הקבוצות כמה אנחנו ספורטיביים יותר מכל קבוצה אחרת הגיע הזמן שאותם אנשים יהיו מספיק גברים כדי להתנצל ולבקש סליחה, זאת לא בושה".

ברמת השרון יחלו השבוע בהכנות לעונה הבאה. לחצים גדולים מופעלים על מאיר יצחקי וראש העיר יצחק רוכברגר להחתים את שייע פייגנבוים לעונה נוספת, אך ראש העיר נחוש בדעתו להחתים את ניסן יחזקאל למאמן הקבוצה כאשר התנאים הכספיים איתו כבר סוכמו בעל פה, ובימים הקרובים צפויה החתימה. כמו כן, גם אסי בלדוט צפוי להצטרף לקבוצה, לאחר ששיתף פעולה עם יחזקאל בהצלחה בעונה הקודמת.

בנוגע לסגל השחקנים, אלן מסודי עזב את הקבוצה, כמו גם אגוניין דמיאנוביץ' שלא ימשיך. בשלב זה הקבוצה מוותרת על ברוך דגו ובמועדון ממתינים להתפתחויות בנושא משה אבוטבול מתוך מטרה לנסות ולהחתימו לשלוש שנים.

צפו בתיקו 0:0 בין רמת השרון למכבי פתח תקוה

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully