וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איברהים אפלאי: "רוצה להוכיח שמקומי בברצלונה"

ההולנדי שמתאושש מהאכזבה ביורו מקווה לקבל צ'אנס. ג'ורדי אלבה צפוי להיות מוכרז כרכש הראשון של בארסה תחת וילאנובה

בקטלוניה מדווחים שייתכן וכבר מחר (שלישי) ג'ורדי אלבה יהפוך רשמית לרכש הראשון של ברצלונה בעידן טיטו וילאנובה. המגן שנמצא כעת ביורו עם נבחרת ספרד סיכם למעשה את כל תנאיו בשורות סגנית האלופה, והוא צפוי לחתום לחמש שנים ולהרוויח שלושה מיליון יורו לעונה.

ולנסיה דרשה 15 מיליון יורו תמורת אלבה, אך ההערכות הן שגובה העסקה יעמוד בסופו של דבר על 12 מיליון יורו, וייתכן וגם הפרטים בין הקבוצות כבר הפכו לרשמיים אך לא הוכרזו עדיין כדי לא להפריע לנבחרת ספרד בטורניר, בדומה לאופן בו דחו העטלפים את ההודעה על מכירתו של דויד סילבה למנצ'סטר סיטי עד לתום המונדיאל האחרון.

מי שעשוי לעזוב את בארסה הוא איברהים אפלאי, אך הקשר ההולנדי שעדיין מתאושש מטראומת ההדחה המוקדמת מהיורו עם נבחרת הולנד מקווה לפתוח דף חדש בקבוצה אליה הגיע בקיץ שעבר אך מיעט לשחק בשורותיה בשל פציעה קשה בתחילת העונה. "אני כבר לא יכול לחכות לעונה החדשה, אמר אפלאי. "ואני מת לשחק ולהוכיח לברצלונה מה אני שווה".

גם סיידו קייטה הוזכר על ידי התקשורת המקומית כמועמד ודאי לעזוב, אבל קשר נבחרת מאלי הביע את רצונו להישאר ואמר ל-'אל מונדו דפורטיבו': "עוד לא דיברתי עם המועדון על העתיד שלי, אבל אני רוצה להמשיך. אני רוצה לפרוש כשחקן ברצלונה, ונצטרך לשבת ולראות מה הם מציעים ומה הם רוצים".

וילאנובה כבר הראה לדני אלבס וסיידו קייטה את הדרך החוצה?

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully