וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא אנורתוזיס: "אופטימי לגבי המו"מ עם קולאוטי"

18.6.2012 / 19:13

החלוץ בן ה-30 הגיע להתרשמות מהמועדון הקפריסאי. הנשיא הוסיף: "אנחנו במגעים. הוא שחקן מאוד חשוב שרוני לוי רוצה"

רוברטו קולאוטי נחת הבוקר בקפריסין מלווה באשתו עלווית והתקבל באי השכן על ידי צלמים ועיתונאים רבים. החלוץ הארגנטינאי-ישראלי הגיע כדי להתרשם מאנורתוזיס פמגוסטה ומתנאי המחייה בקפריסין, כשהמטרה היא גם לבחון את המקום בעיני בני משפחתו.

אחרי הנחיתה, קולאוטי ערך סיור במתקני המועדון כשהוא מלווה בראשי המועדון ובהמשך הצדדים ישבו כדי לפתוח במו"מ. על פי דיווחים בתקשורת הקפריסאית, אנורתוזיס מציעה לחלוץ סכום של כ-250 אלף יורו לעונה, בעוד הוא צפוי לקבל כ-250 אלף נוספים כפיצוי ממכבי תל אביב על התרת חוזהו.

הערב התקיימה מסיבת עיתונאים בנוכחות נשיא המועדון, סאבס קאקוס, והמאמן רוני לוי. השניים דיברו בעיקר על המטרות לעונה הבאה, אך קאקוס גם סיפר על המו"מ עם קולאוטי ואמר: "אנחנו במגעים. אני מאוד אופטימי שהמו"מ יצליח. אנחנו במסלול הנכון להחתים אותו. הוא שחקן חשוב שרוני לוי רוצה". הערב תתקיים פגישה נוספת במטרה לקדם משמעותית את המו"מ במועדון הקפריסאי מקווים להגיע לסיכום.

קולאוטי בן ה-30 הגיע לישראל ב-2004 ושיחק במכבי חיפה שלוש שנים. לאחר מכן עבר לבורוסיה מנשנגלדבאך הגרמנית ובקיץ 2010 חזר לישראל, הפעם למכבי תל אביב. בשנתיים האחרונות הוא כבש 20 שערים ב-56 הופעות, אבל בעונה החולפת הרבה לבלות על הספסל ומעמדו ירד בצורה דרסטית. אחרי מינויו של ג'ורדי קרויף למנהלה הספורטיבי של הקבוצה, הוא קיבל הודעה שהוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה אחרת.

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully