וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירות באיגוד הכדורסל - עם ייפויי כוח

היועץ המשפטי לאיגוד קיבל החלטה לקראת הבחירות ביולי: "יש לאפשר גם לאגודות שבפריפריה לנצל את כוח ההשפעה שלהן"

היועץ המשפטי לאיגוד הכדורסל החליט היום (שני) לקראת הבחירות לתפקיד יו"ר האיגוד שיתקיימו ב-11 ביולי, שהן יכללו ייפויי כוח. במכתב ששיגר נכתב שההחלטה נעשתה "על מנת לאפשר גם לאגודות שבפריפריה לנצל את כוח השפעתן ולאור הוראות התקנון – אפשר האיגוד שימוש בייפויי כוח. ברם, האיגוד המליץ לאגודות כי מיופה הכח יהיה בעל תפקיד באגודה וכן הגביל האיגוד את האפשרות לשימוש ביפויי כח, באופן שמיופה כוח אחד יוכל להחזיק ביפויי כוח של אגודות שכח ההצבעה שלהן לא יעלה על 5 אחוז".

האיגוד שלח היום זימון לאסיפה הכללית לכלל המשתתפים היועץ המשפטי הוסיף: "לאור המלצת ועדת התקנון בראשות כבוד השופט מודריק, לאור עמדת משרד הספורט ובמיוחד לאור הוראתו המפורשת של סעיף 21 לחוק העמותות הקובע כי: "באסיפה כללית יהיה לכל חבר קול אחד וההצבעה תהיה אישית, והכל אם אין בתקנון הוראה אחרת לעניינים אלה" – נכתב בהזמנה, בין היתר כי: "על כל אגודה להיות מיוצגת בוועדת המנדטים באמצעות נציג/ה אשר ימסור לוועדת המנדטים את ייפוי הכוח המצ"ב, כשהוא חתום ומאומת כדין. ככל הניתן, על אותו נציג להיות בעל תפקיד באגודה. היה ואין באפשרות האגודה לשלוח בעל תפקיד, היא רשאית ליפות את כוחו של חבר הנהלה, ובלבד ואותו חבר הנהלה לא יחזיק בייפוי כוח של אגודות שכח ההצבעה שלהן (יחדיו) עולה על 5 אחוז".

סיעת "עוז" הגיבה להחלטת היועץ המשפטי: "סיעת עוז בטוחה שהשכל הישר ינצח ושאיגוד הכדורסל לא יפעל בניגוד לעצתו של רשם העמותות. ברור גם לידידינו וחברנו אבנר קופל, אשר חוזר ומצהיר שהוא בעד בחירות ללא יפויי כח שהדרך הנכונה לקיים בחירות היא על פי דרישת הרשם. אין במדינת ישראל בית משפט אשר יקבל את הטיעון בעד בחירות עם יפויי כח. אנו קוראים לממלא המקום להתעשת ולקבל את עמדת הרשם ולחסוך לכולנו הליך משפטי מיותר".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully