וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לארס בנדר: "הטלפון הנייד שלי כמעט התפוצץ. אני מאושר"

קשר נבחרת גרמניה, ששיחק כמגן ימני מול דנמרק ואף כבש, וסיפר על אחיו התאום מדורטמונד: "הוא תמיד שמח בשבילי"

יממה לאחר שער הניצחון שלו מול דנמרק, שסידר לגרמניה 1:2 ועלייה לרבע הגמר מהמקום הראשון, התייצב היום (שני) שחקן הנאציונל מנשאפט לארס בנדר במסיבת עיתונאים נרגש מתמיד והתייחס לחוויה. כזכור, קשר לברקוזן שיחק כמגן ימני מול הדנים בעקבות הצהוב השני שספג המגן הקבוע ג'רום בואטנג במשחק מול הולנד. בנדר שובץ כמגן ימני על אף שבסגל הגרמני יש מספר מגנים טבעיים כמו בנדיקט הובדס או אפילו מרסל שמלצר, שיכול היה לשחק כמגן שמאלי כשפיליפ לאהם יוסט לימין. יחד עם זאת, בחר לב להמר על בנדר כמגן ימני.

"זו הייתה חוויה מיוחדת בשבילי לפתוח בהרכב", אמר לארס בנדר, "ראיתי את המקום שנפתח לי, פרצתי קדימה ואני שמח שכבשתי. לא יכולתי לעשות שום דבר חוץ מלכבוש, אחרת הייתי רץ 80 מטר לחינם. האמת שיכולנו להבטיח את הניצחון הרבה יותר מוקדם אם היינו מנצלים הזדמנות אחת או שתיים שהגענו אליהן. היה לנו משחק קשה כיוון שהדנים סגרו חזק בהגנה. אני לא יודע אם המאמן חושב שאני האיש המתאים, אבל הוא נתן לי ביטחון נגד דנמרק ואני שמח שהצלחתי להחזיר לו. אני שמח שיש בסגל מישהו ותיק כמו פיליפ לאהם, שיכול לעזור לי להיכנס לתפקיד".

על רבע הגמר מול יוון אמר בנדר: "התפקיד שלי הוא לא להחליט איך נשחק והאם אפתח שוב. אני חושב שעשיתי עבודה די טובה בסך הכל ועכשיו ההחלטה היא של המאמן. אנחנו צריכים לחשוב איך לשחק נגד יוון ואיך להתמודד עם המשחק ההגנתי שלהם. היוונים בטח יחגגו מעט, אבל ישכחו מהר מהעלייה שלהם". בנדר ענה לשאלה איך אחיו התאום, סוון שמשחק בדורטמונד, הגיב: "אחי תמיד מראה שהוא שמח בשבילי ואיחל לי את כל ההצלחה שבעולם. אני מאושר כרגע והטלפון הנייד שלי כמעט התפוצץ אתמול. אני שמח שיש לי תמיכה מהבית".

נבחרת גרמניה בוואלה! יורו 2012

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully