וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סקוורר קרוב לסיכום, טפירו לא יצורף

18.6.2012 / 16:32

תגלית העונה מהבקעה צפוי להצטרף לקבוצה של בראד גרינברג. רכז אשדוד ובן שימול לא בתוכניות. יבזורי ופורת הוצעו

אנשי מכבי חיפה חזרו בשבוע שעבר ממחנה האימון של הקבוצה במיאמי, מחנה אותו הגדירו חלק מאנשי הקבוצה מאכזב, לאחר שלא נצפו בו שחקנים בעלי פוטנציאל גבוה. מלבד המחנה קיים הצוות המקצועי ישיבות עבודה לקראת העונה הבאה, כשבשלב הזה חתומים במועדון שלושה שחקנים – עידו קוז'יקרו, דונטה סמית' ופול סטול.

במועדון החליטו בשלב הזה ללכת על שיטה של ארבעה זרים, ולא על החוק הרוסי, כשהכוונה היא להחתים ארבעה ישראלים בכירים שיהוו את הבסיס של הקבוצה. אחד השחקנים שצפויים להצטרף בימים הקרובים הוא תגלית העונה יחזקאל סקוורר ממ.כ הבקעה, שרשם בעונה החולפת 6.8 נקודות ו-2.9 אסיסטים בממוצע למשחק.

המועדון מנהל מזה כשבוע מגעים מתקדמים עם סנטר הפועל חולון בראיינט דאנסטון אך עדיין קיימים פערים מהותיים שמונעים את העסקה. מלבד דאנסטון הוצעו לחיפה גם טזמין מיטשל מחולון וברנדון באומן ממכבי ראשון לציון.

בחיפה שקלו לצרף בתחילה גם את מאיר טפירו או להשאיר את אבי בן שימול, אך בשלב הזה נראה כי השניים לא יהיו חלק מהסגל. הצוות האמריקאי לא התרשם מקלטות עם הביצועים של השניים ויחפשו שחקנים אחרים לחיזוק המועדון. בין השחקנים הישראלים שהוצעו בתקופה האחרונה לחיפה נמצאים דגן יבזורי, גור פורת ובן רייס, ונראה כי לפחות עם אחד מהשלושה תיכנס הקבוצה למגעים. מי שיעזוב את הקבוצה הוא שחקן הבית טמיר אריאלי.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully