וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי רבי: "בלארוס חזקה, אבל לא נגיע כדי להפסיד"

נבחרת הנשים תמריא למשחק המוקדמות השני שלה. אורטל אורן: "מקווה שנגנוב ניצחון חוץ". גנור: "מחמיא לי שמחמיאים לי"

נבחרת הנשים של ישראל תמריא היום (שני) למינסק שבבלארוס במטרה להשיג ניצחון שני ברציפות במסגרת מוקדמות אליפות אירופה ולהמשיך את המומנטום מה-58:73 הנאה על אוקראינה במוצאי שבת. המשחק מול הבלארוסיות ייערך ביום רביעי, הנבחרת תשוב ארצה ביום חמישי ותמשיך את הכנותיה לקראת משחק הבית השני מול נבחרת הונגריה, שיתקיים ביום שבת הקרוב.

"עדין לא התחלנו את ההכנה עם השחקניות, אבל הצוות המקצועי למד את היריבה ומחר באימון בבלארוס נדבר עם השחקניות ונעבוד על זה", אמר מאמן הנבחרת אלי רבי. "נכון שבלארוס היא נבחרת חזקה, אין ספק. אבל זה לחלוטין לא גורם לנו להשלים עם זה שכביכול אנחנו אמורים להפסיד".

נועה גנור, שבלטה בניצחון על אוקראינה, אמרה: "מחמיא לי שמחמיאים לי. כיף לשמוע שמעריכים אותך ואת כל 12 השחקניות. כולנו עובדות מאוד קשה בשביל להביא ניצחונות לנבחרת. חשבו שמעריכים כל אחת ואת התפקיד שלה בקבוצה. שמחה שהצלחתי לתרום את חלקי במוצאי שבת, אם כי יש עוד מה לתרום ואני מקווה שאצליח להביא את זה למשחק הבא. היה לנו ניצחון אדיר, לנצח את אוקראינה ב-15 הפרש זה לא עניין של מה בכך". לקראת בלארוס אמרה גנור: "היא קבוצה חזקה ואנחנו מכירות אותה מקמפיינים קודמים, רק בשנה שעברה נפגשנו. יהיה קשה, בטח במשחק חוץ, אבל הצוות המקצועי מכין אותנו והוא עושה את העבודה הכי טובה שיש. מקווה שהכול יתחבר, אנחנו רוצות עוד ניצחון".

אורטל אורן הוסיפה: "מחכה לנו עוד קמפיין ארוך וזו היא רק ההתחלה. בלארוס היא קבוצה שאמורה להוביל את הבית, ככה שמחכה לנו משחק קשה נגדם אני מקווה שנצליח לגנוב ניצחון חוץ".

כדורסל נשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully