וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "איזה קו מגיע לבית וגן?"

18.6.2012 / 12:49

למרות המצב הכלכלי, שחקני בית"ר הצליחו להתבדח אחרי שנאלצו להחזיר את הרכבים. ערן לוי סבל מהתייבשות ואושפז

שחקני בית"ר ירושלים הגיעו היום (שני) למתחם בבית וגן על מנת לערוך בדיקות רפואיות ומבדקי מאמץ לקראת העונה שבפתח. האווירה בקרב שחקני הקבוצה מאוד שפופה לנוכח אי הוודאות הגדול בעקבות התנתקותו של ארקדי גאידמק, והמצב הכלכלי הקשה של המועדון שעדיין חייב לשחקנים משכורות ופרמיות. העובדה כי השחקנים ייאלצו להחזיר את רכביהם בימים הקרובים, לא ממש עוזרת. יו"ר הקבוצה, איציק קורנפיין, ששוחח אתמול עם שחקנים וחש בתסכול ובמרירות שאופפים אותם, כינס אותם היום בבית וגן לאסיפה על מנת להסביר להם את המצב.

קורנפיין אמר לשחקנים:"ביקשנו להחזיר מכוניות כי אין לנו ברירה, זהו המצב כרגע. נכון להיום בגלל עזיבה של ארקדי אנחנו מחפשים מישהו שייקח את הקבוצה, בינתיים לא מצאנו מישהו כזה וכל עוד לא מצאנו, אנחנו לא יכולים להגדיל את ההתחייבויות שלנו. אנחנו צריכים להיות הוגנים לחברת ההשכרה ולא להגדיל התחייבויות שאנחנו לא יודעים אם נוכל לעמוד בהם".

קורנפיין אף התייחס לעובדה כי למרבית השחקנים יש סעיף בחוזה שאומר שמגיע להם רכב צמוד:" זה נכון שיש כאן שחקנים שבחוזה שלהם מצוין גם רכב צמוד, אבל זה המצב, כל אחד יצטרך להחליט כיצד לפעול, אף אחד לא חייב להגיע לאימון אם אין לו איך להגיע ולא יעשו לו שום דבר, אף אחד לא ייפגע בגלל זה. אנחנו צריכים סבלנות ולעבור את החודש הזה".

יש לציין כי חלק מעובדי המועדון ושחקנים ימשיכו להחזיק ברכבים על חשבונם כאשר הובהר להם שאם וכאשר המצב הכלכלי ישתפר המועדון יחזיר להם את ההפרש. בכל מקרה, קורנפיין ממשיך במאמצים קדחתניים למצוא רוכש עד לסוף חודש יולי על מנת להעמיד את הקבוצה על הרגליים, כאשר גם קבוצת ניהול עומדת על הפרק.

בסך הכל השיחה בין קורנפיין והשחקנים הייתה ברוח טובה, על אף שלא מעט שחקנים לקחו את זכות הדיבור בינהם עמית בן שושן, קובי מויאל, אבי ריקן, ערן לוי ושי חדד, וביקשו תשובות לגבי הכספים שחייבים להם והקשיים להתמודד עם המצב: "שחקנים לקחו התחייבויות, רכשו נכסים, אנחנו לא מקבלים משכורות גבוהות כאן וזאת לא התקופה של הכסף הגדול, וחודשיים בלי משכורות ופרמיות עושות לאנשים כאן הרבה בעיות" אמרו השחקנים לקורנפיין. מעבר לכך, השחקנים גם הצליחו לייצר קצת הומור מכל המצב וזרקו לאויר: "תגיד, איזה קו מגיע לבית וגן?".

ערן לוי, תושב אור עקיבא שאל איך הוא יגיע לאימונים אחרי שהחזיר את הרכב ונאמר לו: "משה בן דוד יחזיר אותך" (מאמן השוערים, תושב עכו) כשלאחריו שאל צחי אליחן תושב נהריה את אותה שאלה גם לו אמרו "משה בן דוד יאסוף גם אותך" אז מיידית אחד השחקנים זרק: "משה בן דוד ייארגן מיניבוס מהצפון". אגב, בשעות הערב אושפז לוי בבית החולים הלל יפה בחדרה לאחר שסבל מהתייבשות.


משבר בבית"ר ירושלים: "שחקנים לא יכולים לעמוד בזה נפשית"

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully