וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "שחקנים לא יכולים לעמוד בזה נפשית"

17.6.2012 / 16:17

אווירה קשה בבית"ר ירושלים לאחר שגאידמק הודיע על עזיבה: "בלתי אפשרי לנהל ככה". השחקנים יחזירו את הרכבים

לאחר הודעתו של ארקדי גאידמק כי הוא לא יתמוך בבית"ר ירושלים בעונה הבאה כפי שהבטיח, הקבוצה נקלעה למצב כלכלי קשה והאווירה רעה מאוד. היום (ראשון) הודיעו יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין והמנהל מנחם נידם לשחקנים, כי עליהם להחזיר את הרכבים שברשותם. למרות שהאימונים לעונה הבאה יחלו בעוד שבוע וחצי, השחקנים לא אמורים לקבל כספים בחזרה עד אשר בית"ר תמצא פתרונות למצב הקשה.

יש לציין כי בנוסף לשחקנים, גם עובדי המועדון נתבקשו להחזיר את הרכבים. שחקני הקבוצה מנסים להבין מצד אחד את קורנפיין ואת מצבה הקשה של הקבוצה, אבל ברמה האישית הם לא רואים איך אפשר לעבור עוד עונה כזאת. אחד השחקנים אמר: "השנה האחרונה הייתה כמו שלוש שנים, אי אפשר להתקיים כל כך הרבה שנים מהיד לפה. זה קריירות של שחקנים ואפילו קורנפיין אומר בשיחות שלהמשיך ולנהל ככה את העניינים זה על סף הבלתי אפשרי. פשוט אי אפשר לעבור עוד עונה כזאת, השחקנים נפשית לא יכולים לעמוד בזה ורואים את זה כבר בחוסר החשק להגיע מחר לבדיקות הרפואיות. הלוואי ויבוא רוכש ויציל את המועדון הזה, כי ככה לא נעבור עוד עונה".

כרגע קורנפיין נמצא במרוץ נגד השעון ומנסה להיעזר בכל גורם אפשרי על מנת למצוא רוכש או קבוצת משקיעים ולהוציא את המועדון מהבוץ. שחקנים שחתומים לא מרוצים משכרם, שחקנים שסיימו חוזה בטוחים שיציעו להם הרבה פחות ממה שמגיע להם וחלקם כלל לא יודעים אם יציעו להם חוזה חדש. אי הוודאות הזו גורמת לאווירה קשה מאוד: "נגיד ששחקנים יתחילו להתאמן, לא רואים באופק מתי יישבו איתם על חוזים או מתי בכלל יש סיכוי שיחתימו אותם, שלא לדבר על מחנה אימונים. כבר נראה שהדברים בדרך להיות יותר גרועים מאשר בשנה שעברה".

גאידמק הודיע רשמית על עזיבה

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully