וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דידייה דרוגבה ירוויח כ-314 אלף דולר לשבוע בסין

חלוץ צ'לסי לשעבר אמור לחתום בקרוב בשנחאי ולהפוך לשחקן היקר בתולדות הליגה הסינית. עד אז, הוא משבח את די מתאו

באירופה טוענים כי העברתו של דידייה דרוגבה לשנחאי שנואה תיסגר כבר היום (שני), ותהפוך את חלוץ צ'לסי לשעבר לשחקן היקר ביותר בתולדות הליגה הסינית. דרוגבה, שעזב את הבלוז לאחר שסייע להם לזכות לראשונה בתולדותיהם בליגת האלופות, אמור להרוויח שכר חסר תקדים של כ-200 אלף ליש"ט לשבוע - כ-314 אלף דולר לשבוע, ולחתום על חוזה לשנתיים וחצי.

בכך תיצור שנגחאי חוד מאיים של צמד חלוצי צ'לסי לשעבר, דרוגבה וניקולא אנלקה, שבעצמו מרוויח בסין "רק" כ-200 אלף יורו לשבוע (291 אלף דולר). אגב, נכון למחזור ה-13, קבוצתו הבאה של דורגבה מדורגת רק במקום ה-13 בליגה הסינית, מרחק ארבע נקודות מהמקום האחרון ו-15 מהמקום הראשון.

עד החתימה, נזכר הבוקר דרוגבה פעם נוספת בחלק מרגעיו הגדולים בצ'לסי, והילל את מאמנו האחרון בקבוצה, רוברטו די מתאו: "היו לנו הרבה מאמנים וכולם הביאו לצ'לסי משהו מיוחד - מוריניו בנה את הרוח עליה שמרנו לאורך השנים, אנצ'לוטי הביא איתו שיטת מחשבה ומשחק חדשה, אבל מי שייזכר יותר מכולם יהיה רוברטו, בגלל שאיתו זכינו בליגת האלופות".

"הגמר עצמו היה מדהים", הוסיף החלוץ מחוף השנהב. "זה היה כמו חלום, כמו סצנה מסרט של היצ'קוק. הזכיה היתה חשובה לצ'לסי, כי אנשים כל הזמן אמרו שאנחנו יכולים לנסות, אבל לא לעולם לא להצליח. ניסינו להגיע לזכות בתואר שמונה שנים ונכשלנו, והפעם סוף סוף השגנו את זה".

בנוסף למשכורת העתק השבועית, אמור דרוגבה לחתום על מספר עסקאות חסות ענקיות לא פחות. על פי מגזין 'פורבס', הרוויח בעונה החולפת החלוץ כ-14.2 מיליון דולר, מה שמציב אותו במקום ה-20 ברשימת המרוויחים העולמית. בעונה הקרובה הוא צפוי לקפוץ הישר אל העשיריה הראשונה, שלעת עתה נראית ככה:

1. דייויד בקהאם: 46 מיליון דולר
2. כריסטיאנו רונאלדו: 42 מיליון דולר
3. ליאונל מסי: 39 מיליון דולר
4. ווין רוני: 24 מיליון דולר
5. קאקה: 21 מיליון דולר
6. ג'ון טרי: 18 מיליון דולר
7. יאיא טורה: 18 מיליון דולר
8. פרננדו טורס: 17 מיליון דולר
9. פרנק למפארד: 16 מיליון דולר
10. סטיבן ג'רארד: 16 מיליון דולר

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully