וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "המטרה היא מעל למקום הרביעי"

18.6.2012 / 11:03

ההנהלה ערכה שיחה עם האוהדים וסיפרה על המטרות שהובהרו לרכש. במועדון מעריכים שאבידור יחתום לאחר שיקום מהשבעה

לאחר אימון הפתיחה הססגוני של מכבי נתניה אתמול, התפנו בהנהלת המועדון בראשות קובי בלדב וגיל לב לשיחה עם האוהדים, שיחה בה ענו לכל השאלות ופתחו בפניהם את כל הנושאים שליוו את המועדון לאחרונה.

בנוגע לחן עזרא נאמר לאוהדים: "עם חן עזרא כבר הגענו לסיכום, אך הוא שינה את הדרישות. הוא ביקש חוזה לשלוש שנים במספרים גבוהים יותר ורצה שידרוג בכל שנה בסכומים מטורפים. חבל שהוא עבר לרמה כזאת של התנהלות, אבל מי שלא רוצה לשחק כאן לא נחזיק אותו בכוח. אנחנו רוצים רק כאלה שרוצים להיות כאן".

לגבי המו"מ עם מכבי חיפה על מחירו של עזרא נאמר: "חן הגיעה להבנות שלו עם מכבי חיפה, אבל הדברים לא סגורים כי עדיין אין סיכום לגבי תג המחיר עם מכבי חיפה. רק כשיהיה סיכום עם חיפה אפשר יהיה להגיד שהכל סגור".

בנוגע לאפשרות לקבל שחקנים מושאלים מחיפה: "קיבלנו החלטה עקרונית לא לשאול יותר שחקנים אלא אם זה למספר שנים. אנחנו לא רוצים שחקנים בעסקה עם מכבי חיפה במידה ויהיה מדובר על השאלה לעונה אחת".

בנושא פיראס מוגרבי, שמסרב לחתום על חוזה חדש ולא הגיע לאימון הפתיחה, נאמר: "הוא הבטיח לנו תשובה עד סוף החודש עוד לפני היציאה למחנה האימונים ואנחנו נמתין לו. אם הוא לא ימצא קבוצה בחו"ל הוא ישחק בנתניה גם עם יובל אבידור יחתום בקבוצה". על אבידור עצמו נאמר לאוהדים: "הוא הביע הסכמה עקרונית לסגור בנתניה, אך הדברים היו לפני שאביו ונפטר. הוא כרגע באבל וצריך לראות מה יהיה כשהוא יקום ממנו אבל אנחנו נעשה הכל בכדי לסגור איתו". במועדון משוכנעים כי לאחר שיקום מהשבעה ניתן יהיה לסכם עם השחקן על חוזה לעונה הבאה.

ראשי המועדון סיפרו כי לשחקני הרכש שהצטרפו הוצב רף גבוה: "הובהר לכל שחקן רכש שהגיע שהמטרה היא יותר מהמקום הרביעי. מעבר לכך, החיזוק עוד לא הסתיים ויצטרפו עוד מספר שחקנים".

במועדון הייתה אווירה אופטימית מאוד לאחר אימון הפתיחה אתמול ואחד השחקנים אמר: "תמיד אומרים שאיך שמסיימים עונה ככה מתחילים את זו שאחריה, וזה בדיוק מתאים לסיטואציה שלנו. סיימנו עם כרטיס לאירופה כשהאיצטדיון היה מלא ויש הרבה התלהבות וטירוף אצל הקהל ויחד עם האיצטדיון החדש אנחנו מרגישים שאם נתגבש ונתחבר כמו שצריך זאת יכולה להיות עונה חלומית לנתניה".

צפו באוהדי מכבי נתניה חוגגים באימון הפתיחה

שחקני מכבי נתניה אורי שטרית, עומר פרץ, השוער לואיג'י צ'נאמו, הקשר הסרבי דרגאן צ'ראן, עלי חטיב והמאמן טל בנין. קובי אליהו
הוצב רף גבוה. בנין ושחקני הרכש החדשים שלו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully