וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בנין: "נראה קבוצה לא פחות טובה מזו של ראובן"

17.6.2012 / 18:11

הקבוצה מעיר היהלומים ערכה את אימון הבכורה לעיני 300 צופים. האימון הופסק וחודש תוך דקות. סבע: "נסתדר בלי עזרא"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי נתניה פתחה הערב (ראשון) באצטדיון הקופסה את אימוניה לקראת עונת 2012/13 עם הרבה מאוד ציפיות ותקווה לדרך חדשה, במיוחד לנוכח המעבר לאיצטדיון החדש ומתקן האימונים החדש שנבנה עבור המועדון. מי שכמובן לא היה נוכח באימון זהו חן עזרא, ששוחרר לנהל משא ומתן עם כל קבוצה אשר יחפוץ וצפוי לחתום במכבי חיפה בימים הקרובים לאחר שחיפה ונתניה יסכמו על סכום המכירה שלו. האימון עצמו התקיים באווירה חגיגית לעיני כ-300 אוהדים, שעצרו אותו למספר דקות, אבל הוא חודש תוך זמן קצר. האוהדים קיללו את נשיא מכבי חיפה יעקב שחר ואת הקשר חן עזרא, שכזכור צפוי להצטרף לירוקים בימים הקרובים.

אוהדי מכבי נתניה באימון הבכורה של הקבוצה. קובי אליהו
התרגשו, וגרמו להפסקת האימון למספר דקות. אוהדי מכבי נתניה/קובי אליהו

בנין: "ניסיתי לדבר אל הלב של חן עזרא, אבל הוא החליט מה שהחליט"

מאמנה החדש של מכבי נתניה, טל בנין, אמר באימון הפתיחה: "זה בהחלט מרגש להגיע לקבוצה בסדר גדול של מכבי נתניה, וזה סוג של סגירת מעגל מבחינתי. אנחנו נראה קבוצה לא פחות טובה מאשר זו שהייתה אצל חברי ראובן עטר. מי שראה את הפועל חיפה בתקופתי ראה איך התמודדנו בסיטואציה קשה מאוד. העבודה הטובה שנעשתה שם תהיה גם כאן ואין סיבה שאוהדי נתניה לא היו מרוצים. חן עזרא? ניסיתי לדבר אל הלב שלו, אבל הוא החליט מה שהחליט".

בנין הוסיף: "אין לי בעיה לצאת בהצהרות, אבל רק כשהסגל יושלם אני אומר לאן אני רוצה לכוון ולהגיע. שחקנים צעירים יקבלו את ההזדמנות וזה דבר שאני מאמין בו ויכול להבטיח. אנחנו מחכים לאיצטדיון ולמתקן האימונים החדש, אני בטוח שזה יגרום לשחקנים נוספים לרצות להגיע למועדון".

החלוץ אחמד סבע: "האמת שזה כל פעם מחדש מרגש לפתוח את העונה ולהתחיל את האימונים עם הקהל הצנוע שלנו. אני אנסה לשמור על תואר מלך השערים, אצטרך לעבוד קשה ולנסות להשתפר. אני כאן כבר שלוש שנים וכבר הוכחנו שאנחנו קבוצה מצוינת. עם הסגל שלנו ועם טל בנין, שאני מאחל לו בהצלחה, אני מקווה שנהיה קבוצה חזקה".

על חן עזרא, הוסיף סבע: "זה חלק מהכדורגל. חן שחקן מצוין, אבל יבוא במקומו גם מישהו אחר. נצטרך להסתדר בלעדיו, נתניה תמיד תהיה מועדון גדול. אני מקווה שהשחקנים החדשים שיגיעו כדי לעזור לי ולנתניה להתקדם".

קובי דג'אני: "זהו, חוזרים לעבוד וזה מרגש. אני מאחל הצלחה לעזרא בדרכו החדשה, אך אני מאמין שיש לנו צעירים שהם לא פחות טובים ומחכים לפריצה. טל בנין הוא איש של עבודה שעשה דברים יפים בהפועל חיפה, אנחנו נתגבש וניתן הרבה רגעים טובים לקהל הזה. המטרה היא להמשיך את המגמה ולהיות בצמרת הגבוהה ביותר".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

פיראס מוגרבי וניר נחום נעדרו

פיראס מוגרבי נעדר מאימון הפתיחה. הקשר רוצה להמשיך ולחפש קבוצה בחו"ל אך אם לא ימצא הוא הודיע כי הוא רואה את עצמו ממשיך בנתניה. גם ניר נחום נעדר מהאימון בשל פנייתו לוועדה למעמד השחקן שעדיין לא קבעה את הסכום בו יוכל להשתחרר ממ.ס אשדוד.

את עיקר תשומת הלב תפסו כמובן שחקני הרכש - השוער היווני-איטלקי לואיג'י צ'נאמו, עלי חטיב שהגיע עם בנין מהפועל חיפה וחתם לשלוש שנים, הקשר הסרבי דרגאן צ'ראן שהגיע גם הוא מהפועל חיפה שצפוי לחתום על חוזה בימים הקרובים, עומר פרץ שהגיע מנס ציונה והמגן אורי שטרית. בנין הביא איתו צוות מקצועי חדש לגמרי לנתניה - את עוזרו בהפועל חיפה מאיר בן מרגי, מאמן השוערים עופר בסון ומאמן הכושר חזי נחשוני.

מעבר לכל אלה, בנתניה עדיין מצפים כי יובל אבידור, שבשלב זה בודק אופציות בחו"ל ייענה בחיוב להצעת המועדון ויהיה לשחקן השלישי מהפועל חיפה שמתלווה לבנין בנתניה. יש לזכור שנתניה תשתתף במוקדמות הליגה האירופית כבר ב-19 ביולי ובשל כך החליט המאמן טל בנין להקדים את האימונים. מעבר לאבידור, בנין עדיין מעוניין לצרף עוד בלם ושני קשרים לקבוצה, אחד אחורי ואחד קדמי במקומו של חן עזרא שעוזב.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully