וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסטיאן שווינשטייגר: "שמח שאלוהים נגע במר בנדר"

קשר גרמניה חגג את ה-1:2 על דנמרק והעלייה לרבע הגמר. לב: "עברנו תהליך התבגרות". לאהם: "יש לנו איכות רבה בסגל"

נבחרת גרמניה ניצחה הערב (ראשון) 1:2 את דנמרק בזכות שערים של לוקאס פודולסקי (בהופעה ה-100 שלו בנבחרת) ולארס בנדר, בעוד מיכאל קרון-דלי איזן באופן זמני. הנאציונל מנשאפט סגרה את שלב הבתים של יורו 2012 עם מאזן מושלם, לראשונה בתולדותיה ותשחק ברבע הגמר מול יוון, שהצליחה לעלות מהמקום השני בבית א'. בברלין ובכל רחבי גרמניה צפו במשחק מאות אלפי אוהדים על מסכי ענק ברחובות וחגגו.

מנגד, הדנים הולכים הביתה למרות הופעה די טובה בשלב הבתים. שם בטח יבכו את ההפסד הכואב לפורטוגל, שבסופו של דבר גרם להדחתם.

אוהדי נבחרת גרמניה בברלין. רויטרס
איזו חגיגה גדולה בברלין/רויטרס

מאמן גרמניה יואכים לב אמר לאחר המשחק: "נגד יוון, זה יהיה משחק שונה לחלוטין. בכל מקרה, היוונים משחקים דומה מאוד לדנים. הם מסוכנים מאוד בהתקפה וחזקים מאוד בהגנה. עברנו תהליך התבגרות משמעותי במהלך הטורניר. לא היינו מספיק טובים ומסודרים היום, אבל הנבחרת עברה תהליך התפתחות מצוין". על ההופעה של לארס בנדר כמגן ימני הוסיף לב: "ללארס יש את כל האיכויות כדי להיות מגן. שני הבנדרים (אחיו של לארס, סוון, משחק בדורטמונד) הם ווינרים, הם מלאי אמביציה וחיוביים מאוד".

קפטן גרמניה פיליפ לאהם: "כל משחק בבית הזה היה קשה, אבל כשאתה מנצח בשלושה משחקים מתוך שלושה משחקים, אז עלית בצדק. יש לנו איכות רבה בסגל והיום שוב הוכחנו את זה".

"זה היה משהו מיוחד מאוד בשבילי לכבוש את השער בהופעה ה-100 שלי בנבחרת", אמר פרינץ פולדי לאחר המשחק, "אבל הדבר הכי חשוב הוא שניצחנו. היה משחק קשה נגד נבחרת דנמרק חזקה מאוד, ולשמחתנו הצלחנו לכבוש את השער הגורלי, שסידר לנו את הניצחון. היו לנו שלושה משחקים והצלחנו להשיג שלושה ניצחונות ועכשיו נתחיל להתכונן לרבע הגמר מול יוון".

בסטיאן שווינשטייגר הוסיף: "אנחנו מאושרים שהצלחנו להשיג תשע נקודות. אני חייב להגיד שבאופן אישי אני מאוכזב מאוד. אני עייף כי אני צריך לעשות הרבה תנועה. התוצאה שהשגנו היום פשוט נהדרת, אבל גם דנמרק הייתה יכולה לנצח 1:2. למזלנו, אלוהים פגש את מר בנדר".

כובש השער השני לארס בנדר הוסיף: "חוץ מהשער שלי, זה היה יום נהדר בשבילי. זו הייתה ההופעה הראשונה שלי ביורו והצלחתי לכבוש שער שעזר לנו לעלות לרבע הגמר. אזכור את היום הזה עוד עוד הרבה מאוד זמן".

סמי חדירה: "אני שמח ומסופק. זה תמיד קשה מאוד כשהיריבה משחקת מסוגר. היה ברור שנבחרת דנמרק תשחק כך. הצלחנו לנצח ועכשיו אנחנו עם הפנים ליוון".

מאמן דנמרק מורטן אולסן נשמע מאוכזב, אבל מלא גאווה לאחר ההדחה: "אני מאוכזב מכך שלא עלינו ואתה חייב להיות מאוכזב כשאתה לא עולה. יחד עם זאת, אני ממש לא מאוכזב מהקבוצה. השחקנים הפיקו הופעה יוצאת דופן ונהדרת. שיחקנו נגד אחת הנבחרות הכי טובות בעולם ונשארנו בעניינים עד הסוף. אחרי הכל, אני מרגיש שעשינו קמפיין מוצלח. ללא ספק יש עתיד בנבחרת".

מיכאל קרון-דלי, שכבש את השער של הדנים, אמר: "כרגע, אני מאוכזב מאוד בדיוק כמו שאר חברי לנבחרת. כמובן שאני גאה מאוד במאמצים שהשקענו לאורך הטורניר ואני חושב שהוספנו מימד נוסף ומיוחד לטורניר".

נבחרת גרמניה בוואלה! יורו

נבחרת דנמרק בוואלה! יורו

מאמן נבחרת גרמניה יואכים לב חוגג שער. AP
הוא כבר עם הראש ביוון. לב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully