וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: שמואל שניצר יתמוך בבית"ר ירושלים

17.6.2012 / 21:50

איש העסקים והיהלומן ששוקל את דרכו בבית"ר תל אביב/רמלה מהלאומית יתמוך בקבוצה שקמה מחדש העונה בליגה ב'

קבוצת בית"ר ירושלים בכדורסל שקמה העונה בחזרה 36 שנה מאז שירדה מהליגה הראשונה והתפרקה, ביצעה הערב (ראשון) מהלך משמעותי שאמור לחזק את המועדון. הקבוצה תיתמך על ידי איש העסקים והיהלומן שמואל שניצר, שידוע בתמיכתו בקבוצת הכדורגל בית"ר תל אביב/רמלה.

מי שפנה לשניצר הוא יו"ר הקבוצה גבי גפן, ששוחח עם איש העסקים מספר פעמים וזה הסכים לתמוך בקבוצה. בנוסף לשניצר תתמוך בקבוצה גם קבוצת "סינמה סיטי" שתהיה נותנת החסות הראשית של המועדון. בית"ר תחל את הדרך לצמרת של הכדורסל הישראלי בליגה ב', וזאת לאחר שנסיונותיה להתחיל בליגת העל לא הצליחו.

שניצר כיהן בעבר כנשיא הבורסה ליהלומים. עם פרישתו, לאחר שביצע את שלוש הקדנציות המותרות על פי התקנון, קיבל את תואר נשיא הכבוד של הבורסה לכל ימי חייו. בשנת 2002 נבחר לכהן כנשיא הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים, תפקיד בו כיהן בשתי קדנציות רצופות.

"המועדון מסיר את הכובע בפני אדם כמו שמואל שניצר שדם בית"ר זורם בגופו והביע את נכונותו לסייע לבית"ר ירושלים המתחדשת", נמסר בהודעה הרשמית של בית"ר ירושלים, "אנחנו משוכנעים שבעקבותיו יבואו לקבוצה אנשי עסקים נוספים על מנת שנוכל להחזיר עטרה ליושנה".

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully