וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווין רוני: "מרוצים מהודג'סון, אין מילים שהולכות לאיבוד בתרגום"

חלוץ אנגליה מחמיא למנג'ר ועוקץ את קאפלו: "אנחנו מבינים מה הודג'סון רוצה מאיתנו". על המשך הטורניר: "לא אזכה ביורו לבד"

ווין רוני כבר סופר את הדקות לקראת כניסתו ליורו 2012. חלוץ נבחרת אנגליה, שראה את חבריו משיגים ארבע נקודות בשני משחקים (1:1 עם צרפת ו-2:3 על שבדיה), מסיים לרצות את עונש ההרחקה שלו ויוכל ליטול חלק במשחק של נבחרת שלושת האריות מול אוקראינה. כזכור, האנגלים זקוקים לתיקו בלבד מול המארחת על מנת להבטיח את עלייתם לרבע הגמר. בינתיים, רוני דיבר היום (ראשון) עם התקשורת האנגלית על עתיד הנבחרת וכמובן חזרתו לנבחרת.

רוני אפילו התייחס ליחסים עם המנג'ר החדש רוי הודג'סון והודה שיש שינוי לטובה בנבחרת לעומת תקופתו של פאביו קאפלו כשהמחנה רגוע ושמח יותר. "אני חושב שהעובדה שהמנג'ר הוא אנגלי עוזרת לכולנו. אין מילים שהולכות לאיבוד בתרגום. המנג'ר סומך על השחקנים שלו וזה כמובן עוזר מאוד לכל השחקנים. רוי הגיע והוא כמובן העניק לכולנו הרבה זמן מנוחה ואנחנו מבינים מה הוא רוצה מאיתנו". על עתידה של הנבחרת בטורניר הוסיף חלוץ מנצ'סטר יונייטד: "אם ניקח נקודה, ברור שנהיה מאושרים, אבל אנחנו מגיעים למשחק כדי לנצח ואנחנו מלאי אמונה. אנחנו מאמינים שאנחנו טובים מספיק כדי לעלות שלב".

רוני התייחס גם לחזרתו ואמר: "אני לא הולך לזכות ביורו לבד. אני גם לא רוצה לשים את כל הלחץ עלי, אם להיות כן. יש 23 שחקנים בסגל ויש לחץ על כל אחד מאיתנו. זה נהדר שהשגנו כבר ארבע נקודות וכבשנו שערים. אני שוב חוזר על זה, אני לא הולך לזכות ביורו לבדי. אני מקווה שאקבל הזדמנות לשחק ולעזור לנבחרת לעלות לרבע הגמר. אני חושב שאנגליה היא נבחרת מעולה, אומת כדורגל ענקית, לא רק בטורנירים האחרונים אלא ב-30 השנה האחרונות. לא מימשנו את הפוטנציאל הזה".

ווין רוני שחקן נבחרת אנגליה. רויטרס
"לא רוצה לשים את כל הלחץ עלי". רוני/רויטרס

חפשו את המרגל

בנושא אחר, מתברר כי הניצחון הדרמטי 2:3 של האנגלים על שבדיה ביום שישי, היה קשה מהצפוי. ב'סאן' הלונדוני נכתב היום, כי עיתונאי שבדי בשם אולה בילגר, הצליח להתקרב לתדריך שהעביר רוי הודג'סון לשחקניו לפני המשחק ולראות אותו בעזרת משקפת. העיתונאי האמיץ טיפס על גג הזכוכית של המלון ובחן את השקופיות של האנגלים, בהם נכתב מי צריך לשמור על כל שחקן שבדי במצבים הנייחים. את הרשמים הוא העביר לעוזר מאמן שבדיה ריינה אלמקביסט ובאורח פלא, שני השערים של שבדיה במשחק הגיעו ממצבים נייחים.

בילגר סיפר: "הבנתי שאני רואה את התדריך והחלטתי להתקרב. הספקתי לראות הרבה לפני ששמו שמיכה מולי, כדי שלא אראה יותר. אבל עד אז, כבר ידעתי כל מה שצריך. אנגליה איפשרה לי לראות הכל, מה הייתי אמור לעשות?". גם קצין העיתונות של נבחרת שבדיה האנס הולטמן אישר את הדברים ואמר: "בילגר עזר לנו מאוד".

באנגליה מודאגים מאוד וחוששים ממרגלים נוספים: "זה לא יפה לרגל ורע מאוד שהשבדים הסכימו לקבל מידע שהושג בצורה כזו", אמרו בנבחרת, אבל הדובר הכחיש כל קשר להצהרה הזו.

נבחרת אנגליה בוואלה! יורו

אוהדים של נבחרת אנגליה צופים במשחק נגד שבדיה. Matthias Rietschel, AP
תיזהרו ממרגלים. אוהדי אנגליה/AP, Matthias Rietschel

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully