וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ' סיכם לעונה נוספת

17.6.2012 / 16:49

סוף טוב הכל טוב: השוער בן ה-35 ימשיך עונה 17 ברציפות בירוק. ירוויח 150 אלף דולר לעונה ויתחרה עם אמיר אדרי

ניר דוידוביץ' ימשיך בעונה הבאה במכבי חיפה. השוער הוותיק נפגש היום (ראשון) עם ראשי המועדון וסיכם על חוזה לעונה אחת, במהלכה ירוויח כ-150 אלף דולר לעונה. עבור השוער מדובר בקיצוץ של כ-25 אחוז לעומת השכר שהרוויח בעונה שעברה. הסיכום הגיע לאחר משא ומתן ארוך ומתיש בין הצדדים, במהלכו דרש השוער חוזה לשנתיים ולא התלהב לקצץ בשכרו. הירוקים התעקשו על קיצוץ ובסופו של דבר, אחד הסמלים הגדולים במועדון התרצה וסגר על המשך דרכו.

דוידוביץ' ייאבק בעונה הבאה על אפודת השוער הראשון עם אמיר אדרי, שחזר מעונת השאלה במכבי נתניה. כזכור, אשתקד פתח השוער הוותיק את העונה כמחליפו של בויאן שראנוב הסרבי, אך סיים אותה כשוער הראשון. עדיין לא ברור האם העונה הבאה תהיה האחרונה בקריירה של דוידוביץ', שראובן עטר התעקש להשאירו בחיפה. אגב, בימים הקרובים ייצא השוער לאיטליה על מנת לעבור טיפולים לקראת העונה הבאה.

דוידוביץ', 35 ערך את הבכורה שלו במכבי חיפה ב-1995 וכעבור שנתיים הפך לשוער הראשון של הירוקים, תפקיד בו החזיק לאורך רוב העונות מאז, מלבד מספר פציעות לא קלות שעבר. הוא זכה עם חיפה בשבע אליפויות, שני גביעי המדינה ושלוש פעמים בגביע הטוטו. בנוסף, הוא שיחק עם הירוקים בליגת האלופות ב-2009/10. כאמור, העונה הבאה תהיה ה-17 שלו ברציפות במועדון אותו לא עזב מעולם.

טואטחה ותמיר כהן יעזבו את מכבי חיפה?

חן עזרא סיכם לארבע שנים אצל הירוקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully