וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסקיאל לאבצי: "החתימה בסן ז'רמן - עניין פורמלי"

כוכב נאפולי אישר שהוא סגור בצרפת. יגיע ביום שני לפריס לבדיקות רפואיות ויחתום. סכום ההעברה - 30.8 מיליון יורו

חלוץ נאפולי אסקיאל לאבצי עובר לפריס סן ז'רמן. הארגנטינאי אישר לכלי התקשורת: "עוד לא חתמתי, אבל זה רק עניין פורמלי. אין עדיין תאריך לחתימה, הכל סגור". על פי ההערכות, לאבצי, אשר אמר את הדברים במהלך משחק ראווה חגיגי שארגן ליאונל מסי במקסיקו, ינחת מחר (שני) בבירת צרפת, יעבור בדיקות רפואיות ויחתום רשמית, ככל הנראה לחמש שנים. הקבוצה הצרפתית תשלם תמורתו לנאפולי 30.8 מיליון יורו כולל בונוסים. השחקן ירוויח כארבעה מיליון יורו לעונה.

לאבצי, 27, גדל בבוקה ג'וניורס ושיחק גם באסטודיאנטס וסן לורנצו. בקיץ 2007 נרכש על ידי נאפולי תמורת כשישה מיליון יורו ובחמש עונותיו בקבוצה רשם 156 הופעות ליגה בהן כבש 38 שערים. בנוסף, ללאבצי 18 הופעות ושני שערים במדי נבחרת ארגנטינה. בסן ז'רמן יחבור לאבצי לבן ארצו וחברו לנבחרת חאבייר פאסטורה.

פריס סן ז'רמן, שנמצאת בבעלות קטארית, מנסה בתקופה האחרונה לחזק את הסגל משמעותית ומגישה הצעות עתק על בכירי השחקנים ביבשת. רק בשבוע שעבר דחתה מילאן הצעה בסך 46 מיליון יורו לרכישת טיאגו סילבה. בימים האחרונים נקשר שמה של סגנית האלופה גם עם לוקה מודריץ', זלאטן איברהימוביץ', קאקה וגונסאלו היגואין.

טיאגו סילבה לא עובר לפריס סן ז'רמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully